Näetkö unia, mustavalkosia unia vai värikuvina, ja muistatko niitä aamualla herätettäsi?

Itellä useimmiten tulee nähtyä värifilminä nää unet, mut sit jostain syystä sillon tällön jokunen mustavalkonenkin kuva unis, tiiä häntä miksi, melko usein muistan unet aamulla, varsinnii, jos on ne nähnyt ihka aamuyöllä ja jotakuinkin muutenni mieleenpainuvii. Onko joku uni, minkä näät aina toistamiseen?

Avainsanat: uni unet värillinen mustavalkoinen muistaminen toistuva herääminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.09.2008 - 22:04

miepä se nään uneni värillisinä. joskus unet on todellisia että ihan hirvittä herätessä, jos se todentuntuinen uni on ollut painajainen. joskus unet on ihan utopistisia, että itse unessakin jo tietää ja ajattelee, että onneks mä näen vain unta. sitten on niitä unia joita ei herätessään muista, vaikka kuin miettis että mikä se uni nyt oli mitä äsken näin, mut ei se ei vaa tuu mieleen vaik kuinka pähkäis. juu ja niit ( tän unen olen nähnyt ennenkin ) uniin törmään kans. se uni on vähän niin kuin käsikirjoitettu jo valmiiksi, tietää mitä unessa tapahtuu seuraavaksi. ja on niitä unia ja myös painajaisiakin, jotka jatkuu vaikka heräät yöllä esim. käydäksesi vessassa. kun menet takas maate niin sama uni jatkuu..

Lähteet:
outoja ovat terhin unet ja vielä oudompia nää vastaukset. : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.09.2008 - 22:02

Mä nään yleensä ihan värillisiä unia, ja muistan ne aamulla. Kerran näin melkeen kokonaan punaisen unen. Kaikki muu oli punaista paitsi ihmiset. En tiiä mistä se uni tuli, mut aika hauska se kuitenkin oli :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 01:11

Näen.
Molempia.
Muistan juuri herättyäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 09:20

Noita unia tulee vähän puuskittain, väillä viikko putkeen, välillä kuukausienkin pausseja.

Kyllä niissä värit on mukana, ehkä vähän todellisuutta haaleampina, tai koko juttu on sellainen usvainen, mutta värit kumminkin.

Muistan joitain osia ihan kiusallisen pikkutarkasti ja sitten on tunne että siihen liittyi vielä paljon muutakin, jota en muistakkaan.

Ota näistä nyt sitten selvää ….

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2008 - 17:30

Kausiluontoisesti.Yleensä aina painajaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 16:33

Näen yleensä värillisiä ja suurimman osan unista muista herättyäni.