Miksi täällä on niin hiljaista missä kaikki napsulaiset ovat?Vai tuntuko minusta vaan siltä?

Avainsanat: miksi hiljaista napsussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2010 - 21:05

Kyllä sitä napsutellaan kunhan keritään. Mökillä ollessa iltaisin ja joskus päivälläkin. Kunhan tulee aika, jolloin palataan kesälaitumilta. Silloin veikkaan napsuttelun kiihtyvän. Matti ja Teppo siitä laulavatkin sanoin: "Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy...."

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2010 - 09:01

Minä ainakin olen keräillyt marjoja ja lasketellut mehuja pulloihin ,ihan väsyksiinasti. Mutta se työ tuli päätökseen. Selkäkin petti taasen kerran.Mutta sekin ohi menevää.Tää on tätä ikuista kilpajuoksua alusta loppuun.
Ruohonleikkuuta tänään meinaan tehdä ,on päässyt niin pitkäksi noin puolisenhehtaaria.Paree kun ei mieti tekemisiään, niitä paljon ympärillä.Tämmöistä tämä maalaiselo on.
Eihän täällä napsussa varmaan ole enään kun murtoosa, talviseen verrattuna.
Kyllä niitä ilmaantuu kun tulee syksympi ja ilmat tosta lähtee huoinoneen. Minä ainakin näin erakkona kaukana muista ,nautin napsulaisten seurasta,.On sellainen piristys ruiske.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 09:11

Huomenta vaan ja tervehdys Pohjois-Savosta. Melkein joka päivä olen piipahtanut napsuilemassa, mutta pitkiä aikoja ei jouda olemaan. Syystyöt pukkaavat päälle, kun pitää saada kasvihuone kuntoon ennen Lapin reissua. Mökilläkin on tullut nyt oleiltua ja tänään kokkailen kovasti. On tulossa ruokavieraita päiväksi. Vietämme päivän rannassa syöden ja saunoen. Olen myös ajatellut poistuvani kokonaan napsusta...saa nyt nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 09:44

mariaana sinä napsun piristys ,et saa lähteä minnekkään ,mutta lomaa toki voit pitää sillointällöin eikös , niinhän täs itse kukin tekee ...mutta touhua on jos jonkin moista ,itse olen joka päivä ollut menossa jos jonnekkin ja menot vaan jatkuu , kyllähän ain silloin tällöin napsuunkin vilkaisen ,jot en kokonaan napsua jätä ...vaikka elämä nyt onkin vilkasta tällä hetkellä.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 11:10

Kyllä aina napsuillaan kun työkiireiltä ennätetään tai kotona maltetaan istahtaa koneen ääreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 14:54

Mua ainakin kyllästyttää ainainen arvuuttelu-meininki... käväisen melkein joka työpäivä vilkaisemassa ja jos en näe "oikeita" kysymyksiä niin en viitsi vastailla... ei millään pahalla arvuuttelijat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 15:01

Samoissa fiiliksissä kuin edellinen vastaaja,kun ei mulla ole mitään kysymyskonetta,enkä viitsi apinoida mistään www posetiivarista fi tms.(en tiedä onko siellä?).Aika aikaansa kutakin,kaipaisin ihan oikeita jutusteluja enkä kerran kirjautuneiden hotellikyselyjä sielläsuntäällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 15:42

Koko päivä siivottu ja äsken hain kaupungilta uudet silmälasit..
Ja nyt puolen tunnin sisällä klappaa uudet huonekalut jotka viikonlopulla ostimme..
Isäntä pian niitä kokoaa ja minä kaivan kaikkien tuttujen osoitteet taas matkavihkoon, ja siinä tilaa kirjoitella ( matkoilla ollessa)päivän tapahtumat kuin mieheni kirjoittaa hauskasti miehen mietteet..
Joten kiirettä tänään pukkaa ja jalkatuki on saanut liikettä, jonka vihdoin sain maanantaina..
Jos huomenna parempi päivä rauhallisempi siis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2010 - 16:59

Onhan täällä tullut jo viisi kuukautta apinoitua. Olen etsinyt tietoa, kun ihmettelen joskus miten viisaiden porukassa olenkaan saanut olla.
Näillä eväillä jonkun ajan vielä, kunnes keksin parempaa tai pahempaa.
Kalutaan nyt sitä kerran kaluttua luuta vielä, jospa se makupala siitäkin löytyisi.

Lähteet:
omasta päästä ei googlesta tällä kertaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 22:53

Minäkin olen sitä mieltä, että Napsu on muuttunut liikaa arvauspitoiseksi kysymysviidakoksi. Olen tyhmä enkä tiedä, joten en vastaakaan. Kiireitäkin on ollut kaikenlaista, ei ole Napsu päällimmäisenä mielessä. Kysyttävääkään ei ole ollut, joten en paljoa ole mielipiteitä udellut. Enkä ole suunnitellut matkoja, en kysele hotellien tai matkareittien perään. Mutta napsuilen silti, jos en nyt päivittäin, niin ehkä ainakin pari kertaa viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2010 - 23:13

Kaikenlaista kiirettä on ollut menossa, mutta napsuilen aina kun mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2010 - 22:12

Minä olen touhunnut tuon satoni kanssa tai muuten vain ollut olevinani kiireinen.