Miten voivat Helsinkiläiset napsut,kun rajutilmat heitä koittelee?

Onko Helsinki ja lähiympäristö vielä kartalla?

Avainsanat: rajuilma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2010 - 10:25

kartalla ollaan

eilen vähän aamupuolella kolisteli, mutta jo iltapäivällä esimerkiksi City-maraton juostiin ihan normaalissa helle-kelissä

tänään aamun on paistellut mukavasti, iltapäiväksi on luvassa taas sellainen 'pikku-myräkkä'

paas kattoen

Lisätty: 15.08.2010 - 20:58

ohi menivät myräkät tälläkin kertaa, näitä liki-piti tilanteita on tänä kesänä tosiaan piisannut

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.08.2010 - 11:13

Saas nähdä, tuleeko tuo Viron ukkonen meille etelärannikolle,
www.flcenter.net/ukkostutka.html tai
www.flcenter.net/static/ukko...utka2.html

vai meneekö se taas Suomenlahtea pitkin itään,
kuten sadetutka ennustaa tapahtuvan.
www.iltasanomat.fi/saa/sadetutka.asp

Oikein mukavalta näyttää lähipäivät, voi jopa sataa vähän.
ma +22 °C, ti +22 °C, ke +22 °C, to +20 °C, pe +19 °C, la +19 °C

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2010 - 16:36

Toivottavasti ei mitään isompaa olisi tulossa, kyllä nämä viimekertaiset myrskyt saavat riittää..

www.vaski.net/thunder/ukkonen2.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.08.2010 - 06:59

Ovat saaneet hesalaisetkin huomata kuluneena vuotena tämän maamme oikullisen ilmaston. Talvella lunta ja kesällä ukkosmyrskyjä. Mutta ei ne ukkosmyrskyt silti mukavia, enemmän niistä tulee tuhoa kuin lumimyrskystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 08:30

Ei täällä mitään rajuilmoja ole ollut, paitsi lauantaiaamuna oli ukkosnepoikanen ja satoi. On odotettu mm. eilen kunnon ukkosenilmaa jotta vähän ilma friskaantuisi mutta ei se vaan rannikolle tule. Eilinen päivä oli helteinen, kuulemma 30 ast. Olin maalla, lähellä kaupunkia ja sama lämpö sielläkin.
Helsinkiläiset ovat tottuneet kaikkeen, eivät vähästä hätkähdä.
Säätiedotus ei ole mennyt lainkaan nappiin ja maaseudulla ehkä luullaan että ovat saaneet kokea kovia, se ei pidä paikkaansa. Toki jos hetkenkin tulee vettä runsaasti, viemärit eivät jaksa vetää ja tulee vettä kadulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2010 - 12:07

Napsusta lukee kaiken,tosin en ollut paikallakaan,jos rysähteli tai muuta,mutta talo pystyssä ja katto päällä,ei edes supussa ollut aurinkovarjo ole kaatunut eli mieto myräkkä kait ollut.