Mitähän ne napsut keittää, ruuaksi tänään keittää?

Mulla porisee juuri hirvenlihasoppa ja pian pääsee syömään. Maitokärrystä kipaisen hakemassa tuoretta persiljaa päälle.

Avainsanat: menu tänään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2010 - 21:26

Kevyttä kesäkurpitsa-sosekeittoa..missä oli myös sipulia ja porkkanaa..kaikki tarpeet omia kasvattamia..ja paljon persiljaa ...

Kysyjän kommentti

Nam ja kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2010 - 12:32

broiskun konttei kasvisriisipedillä ja hyvää oli ....illaksi lämmitän eilen paistetut possun ulkofilepihvit kermakastikeessa ja paistan pottui isännälle itse syön tuota riisijutskaa ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 13:29

Tonnikalamunakkaan paistan itselleni ja viilitalkkunan iltapalaksi. Ihnaa kun on yksin sa ruoan laitonkin suhteen väistellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 13:49

Kaalipataa olen pikapuoliin aloittamassa tehdä... (isännän herkkua, mutta kaali pitää pilkkoa todella pieniksi)

ja vielä päätin paistaa vihanneksia oliiviöljyssä.. Kesäkurpitsaa, paprikaa, munakoisoa, punasipulia.. ( taitaapi mennä jmyöhempään syömiseen illalla jos haluaa grillata jotain..)

sienisalaatin myös teen nam..

leivon taas tänään rahkapiirakan eilen vadelmista tänään mustikoista ja siihen vielä vanilja kastiketta palan painikkeeksi..

Lisätty: 06.08.2010 - 18:58

Ette muuten usko että Katja koekeittiöstä tuli tuo oliiviöljyin paistettu salaatti aivan ihkua jaaa kun muistai vaan mitä pistin !APUA!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 13:50

Ahvenat ovat savustumassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 16:24

Tuli syötyä juu, kun isäntä vei syömään.Käytiin uinti reisulla ja sieltä syömään.Oli havajin leikettä kermaperunoita sen sataa salaattia. Jälkkäriksi mandariini vaahtoo.Nyt kahville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 16:44

Kas kummaa taas...arvasin että tuo kysymys löytyy taasen.
Ei mitään, oltiin ravintolassa lounaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 20:05

Yllätys yllätys, lapset, kaksi näistä ja lapsenlapset tuli käymäseltään, tarkotus ei tänään ollu tehä mitään, mut sitten taas kuitenkin hätävarana grillattiin tota suomalaista vihannesta (=makkaraa) ja lapsoset halusivat vielä matkaevästä, kuten aina, asuvathan he ihan 15min matkan päässä, niin laitoin molemmille pussiin paprikan siivuja, porkkanan ja kourallisen maapähkinöitä ja siivun metvurstii:)

Lähteet:
:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 20:37

Perinteistä makaroonilaatikkoa syötiin tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2010 - 23:18

Onpa teillä aina hienot sapuskat. Minä perunaa ja silliä sekä kananmunaa ja porkkanaraastetta ja ruisleipää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 07:22

pojan rippijuhlista jä peruna-porkkana-sipuli-etikkakurkku salaattia ( melkeen ku rosolli ilman silliä ja punajuurta ) jonka lykkäsin pakkaseen ennnen lappiin lähtöä. sieltä eilen kaivelin, lisäsin kinkkukuutioita ja päälle lorotin kevytruokakermaa. njami - eli melkeen ku kinkkukiusausta. eikä jääny mitään, kaikki sai napansa täyteen.
mulla on tapana laittaa pakkaseen kaikki jämät mitkä nyt voi pakastaa. väliin jää sellainen yhden annoksen verran - mutta onkin kivaa joskus huudella pää pakkasesta että mitäs otat? ihan ku listalta sais tilata jokanen eri sorttia. tai sitten vaan tyhjään eri purkkeja vuokaan ja uuniin lämpeen. kaivakoon jokanen ite vuoasta mitä haluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2010 - 17:06

Syömme tänään perheen kanssa Kitkajärven kuuluja muikkuja kurkuilla, tomaatilla, ananaksella ja mustilla oliveilla höystetyn keräsalaatin ja patongin kera. Noita muikkuja kävimme itse kalastamassa Posiolta jotenka ateriasta tulee taatun maukas. Kalahan on ruokana aina maistuvaa ja itse saalistettu suorastaan kuninkaiden herkkua. Sääli ettette voi jakaa ateriaa kanssamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.08.2010 - 20:11

Menneen talven lumia. =D Mutta muistaakseni päivä meni ihan parilla voikkoleivällä ja illemmalla sitten herkuttelimme vierasvenesataman ravintolan suussa sulavalla pizzalla.