Pelkäätkö ukkosta?

Avainsanat: ukkonen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.08.2010 - 08:49

Kyllä pelkään se saa minut erittäin valppaaksi. Olen silloin aina maaseudulla yksin tai toisen kanssa. Paljon vanhoja rakennuksia ympärillä.Jos huomaa savua pitää rientää ja ripeästi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2010 - 22:27

Pelkään jos olen maalla, mutta jos kerrostalossa, niin silloin en pelkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 22:41

Tohon olen vastannut useasti että en pelkää ja tykkään katsella. Se mikä on tullakseen niin tulee tai ei, turha pelko pois mutta mikäli pelko voittaa niin sitten täytyy hakeutua tiloihin missä se vähiten näkyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 10:06

Minä nautin ukonilmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 14:39

Riippuu paikasta missä olen..
maaseudulla pelkään hiaman mutta kaupungissa on kiva katsella luonnon voimaa..
Tuohan on kun yläkerran ukko kattiloitaan kolistelee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 16:28

Myrskyinen ja salamoiva taivas on kauniinpia näkyjä mitä luonto meille antaa. Ei pelkoa eikä kammoa ukonilmasta. Nautinto se on minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 23:08

Rakastan ukonilmaa. Nautinto katsella luonnon näytelmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 01:56

yhäti aina vaan jaksan olla pelkäämättä ukkosta tai muita luonnonilmiöitä, suhtaudun niihin kunnioituksella ja ihaillen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 11:18

En kotona, mutta mökillä kyllä. Siellä on ukkonen saanut moneen otteeseen vahinkoa aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:52

Kunnioitan, en pelkää.