Menettekö säännöllisin välein Ravintolaan syömään?

Minulla ja miehelläni on tapana noin kerran viikossa mennä nauttimaan ravintola ruuasta ja testaamme eri paikkoja..
Tänään on taas että mennään jonnekin ja lopuksi DBTL:lään..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.07.2010 - 21:59

Hyvin harvoin tulee nykyään käytyä ravintolassa syömässä..Silloin kun olin työelämässä,kävin joka työpäivä ravinolassa syömässä,kun oli ruokaetu työn puolesta..Silloin alkoi välillä todella tympiä ravintolan ruuat..Tykkään itse laittaa hyvää ruokaa..

Kysyjän kommentti

kiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.07.2010 - 18:45

olen todennut että kotona laitan montakertaa parempaa safkaa ,kuin mitä saan rahoilleni vastinetta
ravintolassa ruoan suhteen. eikä juomapuolikaan houkuttele.
reissulla ollessa joutuu syömään ravintolaruokaa yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 21:33

Jos elämässäni olen kaksi-kolme kertaa syönyt ravintolassa niin hyvä on.
Yhdet pikkujoulut, yhdet hautajaiset ja joku se olisi ollut kolmas.
Siis ns,"pakkosyöttöjä" olivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2010 - 22:47

Menen epäsäännöllisin ajoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 00:05

olosuhteiden pakosta melko usein, ehdoin tahdoin tarkoituksella melko harvoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 00:20

Olosuhteiden sanelemana, eli silloin kun olen reissun päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 01:17

En oikein arvosta niiden Meksiko, Ranska, Italia, Grönlanti -viikkoja.
Ennen tuli käytyä, mutta tupakointikiellon jälkeen en ole käynyt,
- muuta kuin ulkomailla reissuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 10:09

Ei mmennä. Mennään yleensä extempore.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 10:42

Tuskin koskaan kotona ollessa,ulkomailla riippuen reissusta.Kotona tekee herkkuruokaa monin verroin parempaa,paremmista raaka-aineista ja parempaan hintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2010 - 23:14

Todella epäsäännöllisesti ja harvoin. Tänä iltana satuin kuitenkin käymään hotelli Marskin ravintolassa, ruoka oli ihan ok. Tykkään kokkailla ja kyllä omat kyhäilyt pärjäävät ravintolaruoalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2010 - 08:55

Ei mennä ravintolaan koska siellä on niinpaljon kalliimpaa mielestämme. Menemme hyvään ruoka baariin.Missä maittava ja maukas koti ruoka . Kaikenkukkuraksi kohtuu hintainen.Söimme luostolla käydessämme ja pääsimme taasen vertailemaan makuja ja hintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2010 - 11:27

Töistä käyn ravintolalounaalla 1-3 kertaa/viikko. Vapaa-ajalla vaihtelevasti, ehkä pari-kolme kertaa kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2010 - 09:48

Silloin kun isäntä epäsäännöllisin väliajoin vie minut sinne. N. kerran vuoteen maximissaan.