Mikähän mahtaa pappalla olla?

Avainsanat: profiilikuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.07.2010 - 12:37

Sinä olet tekemisissä ilmeisesti nuorimman pojanpoikasi ensimmäisen lapsen kanssa.
Pikkuprinsessan kuten nimitit.
Sinä olet kuuden lapsen pappa ja tasapuolisesti on kolme tyttöä ja kolme poikaa Sinulle lapsenlapsia siunaantunut.
Ellei sitten jo ole uutta hoivattavaa sen jälkeen tullut.

Ihmettelinkin kyllä, että missä "pappa"luuraa, mutta nyt sekin on selvinnyt, että vaipanvaihdossakin
on oma onnen huuma, eikä aina napsuillemaan jouda tärkeän tehtävän edessä.

Tuli kukkanen kotihin, ilona ison pihoille
ruusunnuppu rinnallasi kukoisten kasvakoon.
Tuskin kerkes Sinulle onnea toivottaa,
kun onni jo sisälle taapersi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.07.2010 - 22:44

Papalla taitaa olla pieni vauveli...kun näyttää näkyvän ihanat pikkuriikiset sormet..papan somien välistä..
Meniköhän arvaus ihan pieleen???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 23:11

MInusta näyttää kuudelta pikku jarpaalta;mun mielestä kaikilla pikkuvauvoilla on kuusi varvasta,
sitten kun kasvavat niitä onkin vain viisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 23:16

oi oi kuin söötit varpuliinit ovat siinä ... ihquu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2010 - 23:43

papalla on jälkikasvua, aika tuoreita versoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 08:35

Onnea pappalle ! Pienet on varpaat, mutta älä suutu, minullapa on tuplasti noita varpaita, yhdet 11 pvä:n ikäiset ja yhdet kahden päivän vanhat, joita en ole edes vielä päässyt katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 08:35

Taitaa olla pieni jalka ja varpaat. Aika ihanat sellaiset samettisen pehmeät. Profiilikuva onko papasta.
Kenties äidistä ,isästä.Itse sanon helposti että herran lahja .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 12:02

Pikkuruiset varpaat jotka arvatenkin kuuluvat nuorimmalle lapsenlapselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 17:26

Pienihän tuo ihmisen taimi on..
Onnea vaan ilmeisesti on uutukainen tämä taimi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2010 - 18:04

Onpa pikkuiset varpaat!
Onnea, onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2010 - 20:55

Onnittelut minultakin! Voi kun ovat suloiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.07.2010 - 22:53

Höh, en minä mitään varpaita näe - pelkät puunappulat!
Mutta tiedän että papparaisella on sydän täynnä onnea ihan pakahtumiseen asti uudesta pienestä perheenjäsenestä, oliko se sitten jo kuudes.