Minkälaisesta Tv-tarjonnasta pidät.Onko suosikkisarjaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.09.2008 - 23:24

kotimaiset (ei ikuisuus) sarjat, esimerkiksi Lehmän vuosi, Karjalan kunnailla, Taivaan valot jne

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.09.2008 - 14:19

Serranon perheestähän minä <33

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2008 - 16:24

sydämmen asialla,salatut elämät,kai niitä oli muitakin ei tulleet mieleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2008 - 18:54

Kaikki englantilaiset ja saksalaiset poliisisarjat. Ryhmä Pullman on ihan yliveto huumorinsa takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2008 - 20:23

CSI:t on hyviä. Odottelen tässä sitä, kun pako alkaa taas. Eilen alkoi hyvä vanha sarja polttouhrit Yle teemalla. En voinut sitä nyt katsoa, kun olin iltavuorossa töissä. 24 on myös hyvä sarja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2008 - 01:09

Ei Mainoksia kiitos.
EI pakkosarjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2008 - 15:19

Huippumalli haussa, Täydelliset naiset, Kid nation, Lost, Muodin huipulle... Eli kaikki amerikkalainen draama kelpaa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2008 - 16:39

miun profiilissa näkyy aika lailla ne kaikki sarjat mitä tuijotan. ; ) salkkarit, bb, serranon perhe, pieni talo preerialla, lost, jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2008 - 21:55

serrannon perhe, emmentaali, preeriajutska, sydämen asialla, jne. myös monet dokumettiohjelmat on mukavia katsella, ei enää niin kuivia kuin joskus aiemmin, sarjoja löytyis tietty paljo enemmänkin, jos niit ei esitettäs niin myöhään........kroohh...piuh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2008 - 22:55

valittuja dokkareita ja ajankohtaisia, harvemmin joku nimituttu leffa, sarjoista satunnaisia osia täyteohjelmana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 09:29

Englantilaiset, historialliset lyhytsarjat ovat mieleisiä. Sen sijaan esim. kotikatu ei. Myös jotkut rikossarjat.

Lisätty: 26.11.2008 - 09:31

Dokumentit ovat tietysti hyvää katsottavaa. nautin Ranskan TV:n ruokaohjelmista jotka ovat yhdistelmä hyvää ruokaa ja iso annos kultuuria.