Missäpäin ja kenen tykönä sade ja ukonilma vieraili.

Meillä ei ole tullut vettä juhanukseta kertaakaan. Ukkostanut ei vielä tänäkesänä, mikä hyvä kun pelkään sitä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 09:22

Aamupäivä lämmin oli harmaata ja illalla alkoi aurinkokin pilkottamaan..
Ei sateesta saati ukkosista tietoakaan...
Siis ei myrskyrintama ainakaan turkuun tullut!

Lisätty: 15.07.2010 - 15:44

satanut, ei sada, sataa ei sada, ukkosta edelleen odotellaan ja seurataan tätä linkkiä joskos tulis!
www.ursa.fi/ursa/jaostot/myr...s/tutkain/

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2010 - 09:57

Pääkaupunkiseudulla on ollut melko kuivaa menoa (paria pientä, hetkellistä poikkeusta lukuunottamatta)

Lisätty: 15.07.2010 - 17:06

nyt just alko sitten tulemaan oikein ämpärikaupalla, jossain etelänpuolella jatkuvaa jyrinää, niin että eiköhän se iloksi muutu pikkuhiljaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 10:30

Eipä ole täällä ollut kunnon ukonilmaa.Eilen vähän jyrisi jossain päin mutta ei varmaan kovin lähellä koska salamonitia ei näkynyt edes täällä.Muutenkin täällä on tosi harvoin ukonilmoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 10:37

Keski-Suomi ja Keuruu, ukkonen jyrisi iltapäivällä ja maa sai kaipaamaansa sadetta. Ei mitään hirmukeliä.siis eilen. Nyt on vähän aamupäivällä raikkaampaa, mutta lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 12:07

Helsingin keskustassa tuli aamulla kunnon saderyöppy. Taisi olla noin 6.00 aikoihin, suljin ikkunan ja jatkoin makoisia unia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2010 - 09:01

Sade kiertää pois Turun ympäriltä. Oddotan sadetta kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2010 - 16:47

Täällä Etelä-Hämeessä, ukkonen teki pahojaan juuri tässä meidän kadulla.Hajosi muutama televisio, meiltä meni antennivahvistin sekä kakkostelevisio.Naapurissa meni useampi kone rikki. Pistorasiat, vahvistimet digiboxit.jne.Pihalla olevassa männyssä on pitkä kuorimisjälki. Salama lohkaisi palasen.