Millaiset olivat sinun polttarisi?

Muistatko vielä miten vietit polttareita? Vai oliko sinulla polttareita ollenkaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2010 - 14:31

Tampereella Hämeenkadun päästä päähän ja takaisin kierrettiin kaikki ravintolat likkojen kanssa, ja vielä viimeiseksi Rosendahlin yökerhoon.
minulle oli ommeltu tiikeriasu ( olen tiikeri kiinalaisen horoskoopin mukaan) ja myin tiikerinpusuja, ansaitsemani rahat käytimme erilaisiin virvoitusjuomiin illanmittaan.
polttari-ilta oli erittäin onnistunut ja vallaton,
olokin oli aivan verraton seuraavana aamuna.
onneksi häihin oli vielä viikko aikaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2010 - 14:02

Ei ollut polttareita. En tiennytkään sellaisista mitään.Onhan se hyvä että nuoret on hiffannut tuollaiset leikit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 16:08

Kaksistaan vaimon kanssa häät järjestettiin, valmiille vieraat kutsuttiin. Kukaan ei tullut ryöstämään kumpaakaan polttareihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 16:09

muistanpa hyvinkin, olivat ainutkertaiset (onneksi)

pojat olivat pistäneet melkoisen sirkuksen pystyyn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 16:36

Ei nelisenkymmentä vuotta takaperin järjestetty polttareita. Nykyään kuulee uskomattomia tarinoita polttaritapahtumista. Tuolta rapakon takaa on tullut tuontapaiset villitykset (polttarit, bestmanit jne..) suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 17:08

Joo,ei 40v:tta sitten ollut sellaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 18:03

Siihen aikaan kun minut vihitty ei tuollaista edes ollut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 18:20

En halunnut polttareita. Kävimme vain tyttöporukalla ensin saunomassa ja sitten syömässä ja tanssimassa. Oli kuitenkin oikein mukava ja iloinen ilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 20:09

Se tapa on onneksi yleistynyt myöhemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 21:12

50 vuotta sitten ei puhettakaan polttareista. Kaksi köyhää vietti häänsä pienen lähipiirin läsnäollessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2010 - 21:53

Minulla ei ole ollut polttareita. Olen vain ollut järjestämässä ystävilleni. Vierestä on siis viety.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.07.2010 - 01:08

Muistan hyvinkin - ei ollut polttareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 12:43

Oli polttarit ja hauskat sellaiset. Kaverit yllättivät ja veivät meikattavaksi ja sitten puettiin päälle vangin puku ja vietiin syömään vettä ja leipää Speden ravintolaan, jossa yhtenä ruokapaikkana oli selli. Sieltä sitten kaupungin yöhön discokierrokselle ja aamulla kotiin. 80-luvun alkupuolella ei polttareita vielä kovin usein järjestetty ja siksi polttarit herättivät mielenkintoa ja meno oli hauskaa.