Nokia ovi player

Olen lataillut sieltä musiikkia, mutta nyt kaikki uudet lataukset "epäonnistuvat". Voin ladata kyllä, mutten siirtää kännyyn, silloin se aina epäonnistuu. Päivitykset on OK ajan tasalla, ja ennen se toimi ihan hyvin, kaikki piuhat OK, missä vika?

Lisätty: 13.07.2010 - 11:29

Muistia on viellä 2,2GT jäljellä, olen jo kutsunut erään tuttavani korjaamaan asian, eli homma taitaa olla hoidossa.

Avainsanat: ovi nokia ovi player nokia player

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2010 - 10:39

täälläpä voi löytyä jotain neuvoja sinulle:
www.nokia.fi/asiakastuki-ja-...-ovi-suite
www.nokia.fi/asiakastuki-ja-...-ovi-suite/howto
www.nokia.fi/asiakastuki-ja-...-ovi-suite/yhteensopivuus-ja-lataaminen

pelkkä arvaus, mutta olisikohan muisti täynnä puhelimessasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2010 - 12:09

Palisanteri on aarrekammio meille tuppeloille tai ainakin minulle. Aina ystävällistä neuvoa ja opastusta. Minä en kyllä lataamaan opettele mitään, olen kyllä tyytyväinen kun saan kuulumaan ja näkymään jotain. Sekin on jotain ummikolle muorille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 12:11

Kiitos tuo minun täytyypi hihkaista pojalleni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 14:00

Kevättalvella ostin Nokian 3G puhelimen jossa on kyseinen Ovi-palvelu. Heti ensimmäisellä Viron reissulla tuli ruhtinallinen puhelinlasku vaikken soittanut kuin yhden lyhyen puhelun.
Ovi-suite oli oli päivitellyt tietämättäni itseään vahän väliä. Sain operaattorilta erittelyn pyynöstä ja lähetin nootin joka meni läpi.
Sen jälkeen luin tarkempaan kyseisten palvelujen tiedonsiirtokaneetit. Olen ainoastaan tarvitsemani kartat läppärillä tallentanut puhelimeen, jos maailmalla haluaa tietää missä osoitteessa on niin johan GPS lykkää kartan ja koordinaatit. Eikä maksa mitään kun ei anna muodostaa yhteyttä palvelimeen.
Musiikkeja en tarvitse niitä saa autoradiosta liiankanssa.