Vähän musiikkia ja jalkapalloa. Tykkääkö kukaan muu Shakirasta, kuin minä?

www.youtube.com/user/shakira...zsuE5ugxf4

Lisätty: 10.07.2010 - 17:35

www.youtube.com/watch?v=FLQg...re=related

Lisätty: 11.07.2010 - 17:07

Sattumoisin olen seurannut Shakiran uraa ihan hänen nuoruudestaan asti. Rautainen ammattiaito ja tahto. Ei voi muuta, kuin hattua nostaa tälle luonnon lahjakkuudelle. Kauankohan hän jaksaa...toivottavasti vielä pitkään.

Avainsanat: musiikki harrastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2010 - 08:45

Ammattitaitoinen artisti, kerran olen ollut konsertissa Kaivopuistossa kun tuli nuorisoa maaseudulta, menin oppaaksi ja tueksi mukaan.
Edustavannäköinen... siitä lisäpisteitä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2010 - 18:11

Olihan tuo erinlaista mitä olen tottunut katsomaan ja kuuntelemaan.Omallatavalla korkeaa viihdettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 19:19

Kivaa ja mukavaa musiikkia, ja upea nainenkin vielä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2010 - 19:45

Helsingin Kaivopuiston konsertissa olin joskus kesällä 2000-luvulla, vuotta en muista, mutta sen
muistan, kun ihmiset olivat kiivenneet puihin, hänet nähdäkseen.
Kaunis esiintyjä kieltämättä ja äänikin oli hyvä, mutta kun en ymmärrä kieltä, niin paljosta jäin paitsi.
Jalkapalloa on kylläkään siellä nänyt. Kova väenpaljous oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 05:21

Pidän minä Shakirasta. Sekin menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2010 - 09:52

Aiemmin kuuntelin häntä enemmänkin. Hyvä laulaja ja kivoja kappaleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.07.2010 - 00:03

Kumpikin jääköön omaan arvoonsa.