Antiikkimarkkinat Billnäs- Fiskars

Viikonvaihteessa antiikkimarkkinat sekä Billnäsissä että Fiskarsissa. Kovin kiinnostaa mutta tuo kuumuus hieman hirvittää, maalle oli parasta mennä ehkä.
Onko joku muu menossa noihin tapahtumiin.... siellä on yleensä tosi paljon väkeä.

Lisätty: 09.07.2010 - 12:16

Toiminta on muuttunut kun alueen osti joku liikemies, tuli aklliit liput jne.(Billnäs)
Fiskars etupäässä kiinnostaa, siellä voi käydä vaikkei antiikkimarkkinoita olekaan. Itse en yleensä tyydy vain katselemaan, tulee myös ostettua jotain ja se käy kyllä kukkaron päälle, koettu on!! Viime vuonna ei käyty noissa tapahtumissa, oli jotain muuta silloin.

Lisätty: 09.07.2010 - 13:29

Sain tietää että Billnäs ja Fiskars ovat yhdistyneet eli nuo tapahtumat ja suurin osa Billnäsissä käyneistä kauppiaista on siirtynyt Fiskarsiin eli se yksi paikka sitten riittää käyntikohteeksi (omistajanvaihdos kai aiheutti tuon...). 8 e on sisäänpääsy Fiskarsiin eli ainakaan kahta pääsymaksua en suostu maksamaan.... niin friikki en ole!

Lisätty: 12.07.2010 - 08:36

Mukava reissu oli, paljon väkeä liikkeellä, kuumuus oli aikamoista! Kävimme Åminneforsin kartanossa lounaalla, ihana paikka, golfkenttä, kartano ja erinomainen lounas kartanon ulkoterassilla. Golfista en mitään ymmärrä mutta kilpailupäivä taisi olla eilen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2010 - 10:30

Sama vika rahikaisella eli kovasti kiinnostaisi lähteä mutta jaksaako tuossa helteessä kierrellä ja katsella, onkin eri juttu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2010 - 10:50

mielenkiintoinen ois paikka , mutta lähden tuonne turunsaaristoon merenäärelle , siellä on hieman viileempää , kuin väentungoksessa vaikka oiskin mielenkiintoista katseltavaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 11:55

viimevuonna ajoin, kun on tuossa kotikaupunki Raaseporissa, Fiskars'in kautta Karjaalle. Ei löytynyt parkkipaikkaa autolle niin käymättä jäi, tosin kallis näkyi olleen tikettiikin halliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 12:24

Olis varmaan upeeta päästä, mutta nyt mahdottomuus kun tuo lapsenlapsi minulla viikonlopun..
Antiikki on minulle kiva harrastus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 16:24

Eipä nyt kiinnosta Fiskarsin antiikki, eilen kävin kotiseutumuseossa ja se saa nyt korvata sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 16:31

Jos olisi lyhyempi matka ja vapaata niin taatusti menisin sinne. Pidän alueesta muutenkin kovasti ja olen nuorempana liikkunut siellä paljon. Myöskin siitä syystä, että äitini asuu Pohjassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 00:05

Tapahtuma olisi kovasti kiinnostanut, ja jos matkani sinne olisi ollut lyhyempi, olisin suunnistanut tapahtumaan.