Pahentaako"nimi koiraa"?Kun sanotaan jottei"nimi miestä pahenna"...JORMA&JAAKKO....;-)2 tipsua,musta ja ruskea..

Olisin itse antanut ehkä toisenlaiset nimet mutta oli emännän valinta ja mitäpä siihen sanomaan mutta kun hän huutaa pihalla:"Jorma heti tänne"niin saattavat luulla minua Jormaksi...Jorkka on 9vk ikäinen ja Jaska jo 3v herrasmies...;D.

Avainsanat: "naisen logiikkaako"?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 19:44

meillä on onni ja otto ... ja ihan nimensä veroisia kisuleita ... velipojalla oli kaks vesikilpikonnaa ja niiden nimet olivat kilpi ja konna .. en koskaan jaksanut olla hänelle sanomati tuosta nimivalinnasta jossa ei kylläkään nimi niitä konnia mitenkään huonontanut , mut tuota hänen mielikuvituksen määrää vaan ihmettelin nimien valinnassa :)) onnea sinne jormalle ja jaakolle kivoja nimijä ne ovat ...:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2010 - 12:30

kavereilla on kaverien nimet,minun kissa-vainaa oli TARMO,oli pienokaiskella hienokin nimi,kun tuli taloon,pikimusta kolli Nerone,mutta oli kiipeämässä joka paikkaan verhoihin yms.joten annoin lapselle oikean nimen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 16:26

Muistan kun lapseni antoivat jokaisen omalle kilpikonnalle nimet, Oli Mini, Kovis ja nuorempi päätti antaa kunnon nimen Kristiina..

Eipä nuo eläimet nimeänsä ihmettele..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 19:41

Kyllä siinä hassuja tilanteita varmasti joskus voi syntyä, kun ihmisten nimiä on eläimillä.
Tyttärelläni oli marsu ja nimenannosta keskustelimme v.1983, ehdotin hintti-nimeä.
Mutta nyt oli muna kanaa viisaampi ja tyttäreni kysyi, etkö sinä tiedä, mitä se tarkoittaa.
En tiennyt ja hän selväsi sen minulle. Marsu sai nimen Tiia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 22:57

Muistan kun poikani antoi meidän kisuille nimet nikilauda ja ruusperi ,arvannette kai mistä ne tulivat.
Ajoivat tuohon aikaan.Meitä kyllä nauratti,eläimet ottaa nimen kunniallisesti käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 00:53

Tuttava perheeni isännän mieltymyksenä oli antaa koirilleen nimet, puraise ja pieraise. Hän sitten saa ylpeenä iltosin huudella: puraise heti tänne ja pieraise heti kotiin :-) Ja vaimo ei vissiin tykkää!! Ei ilmeisesti riitä tähän hommaan naisen logiikka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2010 - 08:34

Tuttujen perheessä oli koirien nimet Pieru ja Harmi. Kissat puolestaan Tiikeri ja Nekeri. Kissat olivat saaneet nimensä kai jotenkin värityksensä mukaan nutta koirien nimien alkuperää en ole tullut koskaan kysyneeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2010 - 00:21

Ei pahenna, rakkaalla lapsella on monta nimeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2010 - 23:12

Ei pahenna. Hölmöksi meidänkin koiraa kutsutaan, mutta ei tuo ihan typerältä vaikuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 17:33

Tosi mukavat nimet.Niistä tulee ihan hyvälle tuulelle.