Ostatko tienvarsi kauppiailta mitään,esim mansikoita herneitä,kukkia?

Reissullamme näimme muutaman tienvarsikauppiaan,mutta emme pysähtyneet ostamaan.Olen kyllä ostanut joskus mansikoita eräältä tyttöseltä tuolla vaalimaantiellä.

Avainsanat: mansikoita tienvarsikauppias

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 12:11

Mansikoita olen joskus ostanut Kuopion tai Suonenjoen seuduilla sillä tiedän mistä ne ovat lähtöisin. Itärajan tuolta puolen poimittua en osta enkä ilmankaan ottaisi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.07.2010 - 12:21

Luin just,että junassakin alkaa mansikanmyynti,mutta en muista mikä sen radan nimi on,olisko Savonrata(jos menee Suonenjoen kautta).Tienvarsimyynnistä en ole ostanut,koska liikun aika vähän tien päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 12:33

Mikäli Stockan edessä oleva mansikoiden myyntipiste on sellainen niin kyllä.
Savon junissa alkavat myydä mansikoita, luin lehdestä.
En ole mieltynyt Suonenjoen mansikoihin, täällä myydään Kotkan suunnalta tuotuja ja ne kelpaa. Kuulin kyllä aika negatiivista kotimaisista mansikoista ja taitaapa jäädä niiden ostot vähälle, en halua rakkuloita suuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 12:38

En ostele teiden varsilta. Lähimarketin edessä olevasta kojusta olen joskus ostellut mansikoita, herneitä ja kirsikoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 13:56

eipä sitä liikkuvaa autoa tule pysäytettyä kauppiaiden takia ... eli en osta, paitsi joskus jos ovat osanneet asettua taukopaikalleni ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 14:50

Enpä ostele tienvarsilta, joten se ei innosta, mutta toreilla pistäydyn ostoksilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 20:43

Empä minä kulje paljon sellaisilla teillä, jolla kauppiaita voisi olla.
Asuntoni vieressä 20 metrin päässä on mansikka ja hernekoju, mutta
en ole kumpiakaan vielä hennonut ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 21:03

Kyllä mansikoita on tullut ostettua matkaevääksi, muuten kyllä torilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 23:15

Tulimme juuri pohjoisen pikavisiitiltä ja menomatkalla ostin 2 itraa mansikoita jostain keskisuomen kioskista. Olipas hyviä: juuri poimittuja raikkaita ja makeita. En juurikaan osta torimansikoita, sillä olen joutunut liian usein pettymään. Ahmat12 tapaan odottelen mansikoita tänä kesänä Kotkan suunnalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2010 - 22:36

En osta teiden varsilta mansikoita..Käyn täällä Kotkassa ise poimimassa mansikat läheiseltä mansikkamaalta..Myydään kilohintaan..ja samalla voi täyttä vatsan mansikoita poimien..tulee tosi edulleseksi...Pyörällä polkaisen mansikkamaalle 15 minuutia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2010 - 06:36

Minäkään en tienvarsi kauppiaalta ole ostanut, enkä muista olenko koskaan ostanut. Torilla ja kauppojen edessä on mansikan myyjiä. Heiltä minä olen mansikoita ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.07.2010 - 22:36

En osta, marketeitten pihasta kylläkin herneitä.