Kumpi mahtaa olla oikein?

pappa4 vai pappa6? Viikon ikäinen prinsessa on saapunut ja täyttänyt rakkaudella maailmani. Onneni määrä on kasvanut aivan uusiin ulottuvuuksiin. Varpaita ja sormia on kymmenen ja nenänpää niin suloinen. Rakkaus tuon pienen "hedelmän" tuotti.

Avainsanat: pappa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2010 - 10:28

On se ihmeellinen maailama tuo onnen ja rakkauden maailma.Sitä voi ammentaa jokainen niin paljon kun kerkiää.Koko elämän ajan.Olen katsellut kulkeissani toisten äitien pieniä nukke vauvoja ja ihmetellyt kun omat on kasvaneet niin suureksi.Voi tuota onnen kukkulaa.Ikiihania nautintoja papalle.
Suurta ja ihmeellistä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2010 - 18:37

No jos niitä prinsessoja ja prinssejä on 6 niin kait se kuus silloin on oikein. Onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 19:14

Huudan Sinulle hip ja hei vaan! Vieläkös uskotte haikaraan!
Hyvin teitte, minkä teitte, haikaralta nyytin veitte!

Sinun onnesi kori on jo tuplaten täynnä. Mitäköhän vielä saamme kuulla.
On ilo lukea onnesta ja ilosta, mikä on kohdallesi tullut.
Onnen luku siis on kuusi, onneksi olkoon Sirkka huusi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 20:13

Paljon onnea!Mikään ei ole maailmassa niin suurta, kuin pieni lapsi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.07.2010 - 01:02

Pappa6 on täysin oikea rivi tänä yönä. Sillä saa kymmen hurmaavaa pientä varvasta lisänumeroina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 08:57

Onnea vaan, tiedän tuon onnen tunteen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 18:41

pappa neljä tai kuus
jos vauva uus
maailman tullut
onnea suonut
onnea onnea vaa
punainen tupa ja
mansikkamaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2010 - 19:56

Onnea papalle pienestä ihanasta prinsessasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2010 - 04:19

Sylintäydeltä onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2010 - 16:01

pappa on oikein (numeroista viis)