Ovatko kesäsuunnitelmasi onnistuneet ja toteutuneet? Siis tähän asti, sillä vielä on kesää jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä..

Avainsanat: suunnitelma nappiin mönkään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2010 - 23:33

Nappiin ovat menneet, vielä on onneksi puolet kesästä jäljellä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2010 - 19:04

tähänasti ihan kohtuudella, vaikka parhaat palat ovat vielä edessä (toivon mukaan)

yksi jalankatkeaminen (ei oma) muutti vähän suunnitemia ja aikatauluja, mutta ei mitenkään radikaalisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 19:41

Kiitos kysymästä. Suunnitelmani ovat jotenkin menneet omaa latuaan.
Ei suurempia pettymyksiä.
Ilonaihetta on ollut, minulla oli kaksilapsenlastani luonani ja vietimme mökkirannassa
aivan ihanat kaksi vuorokautta.
Toinen lapsi on jo 20 v, silti hyvin rakas minulle, pysyy aina samana hurmaavana pikkupoikana
kuin aikoinaan oli ja toinen 9 vuotias vekkuli.
Ei voi suuria suunnitelmia tehdä, kun ei tiedä miten tuo minun terveydentilani kehittyy.
Mutta eiköhän se kohtuudella kesä lipsahda ohi, ennenkö huomaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 20:29

Kun ei ole paljoa suunnitelmiia niin todennäköisesti toteutuu. Maatkaan vaan siellä ideoiden

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 20:45

kesäsuunnitelmat alkoivat huhtikuun puolessa välissä kun olin olkapääleikkauksessa. jokunen viikko lepoa ja sitten remontin kimppuun. välillä meni suunnitelmat uusiksi kun rahat loppuu, äijän käsi meni kaput ja oma käsi ei vielä toiminut kuten oli toivonut.
vielä viikko saikkua ja sitten kahdeksi viikoksi töihin. jätkän rippijuhlat ja sen jälkeen yöjunaan ja rovaniemelle.
varsinainen lomasuunnitelma hiottiin eilen loppuun kun mietimme mitä kautta tultaisiin sieltä lapista takaisin. eli suurimmaksi osaksi on mennyt niinkuin suunniteltiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2010 - 21:27

Kesäsuunnitelmat menevät aivan kuin pitää..
Vielä en matka kuumeessa, mutta alkaa varmaan elokuun tullessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 07:12

Kesä kiirii kovaa vauhtia. Käki meillä kukkuu vieläkin aika hyvin. MItä mahtaa tietää..Aikaista talveako.
Ei ole mitään suunnitelmia ,annetaan mennä vaan ja tehdään mitä keriitään.Kauniit päivät on paikallaan. Ilmat olleet hyvät.Ukkosia en kaipaa.Pelkään silloin kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 11:23

Suunnitelmat ovat toteutuneet eli hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. jatkosta ei tietysi tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.07.2010 - 10:44

Ihan kaikki on menneet tähän asti mönkään. Pikkuhiljaa alkaa tuntumaan siltä ettei enää kannata edes haaveilla niiden toteutumisesta. Kiitos armaan asuinkumppanini joka itse kyllä lomailee maailmalla parhaillaan.