Onko kukaan menossa elokuun alussa Olavinlinnaan katsomaan venäläistä balettia?

Itse varasin mieheni kanssa liput Joutsenlampi-esitykseen ja se onkin eka kerta elämässäni, kun näen ihan oikeaa balettia livenä.

Avainsanat: balettia savonlinnassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.06.2010 - 22:52

Tarkkaan kun kuuntelen, saatan ihan ilmaiseksi kuulla sen vettä myöten kantautuneena omassa mökkirannassani.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2010 - 13:24

En usko,et menemme sinne,mutta se kiinnostaisi kyllä.
Mitä liput maksavat sinne?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 14:33

En usko meneväni koska ei minua yhtään kiinosta baletti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 19:44

Tuskin tulee kaytyä Savonlinnassa tänä kesänä, oli siellä mitä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 21:42

Empä minäkään enään balettia katsele kuin televisiosta, hieno laji.
Hyvää Joutsenlampi näytöstä Sinulle, se on varmaankin upea esitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 21:55

En ole menossa, mutta innostus on suuri. On varmasti hieno näytös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2010 - 07:31

En ole menossa, uskon että on todella upea...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 12:48

Baletti sinällään on ihan mukavaa katseltavaa, mutta sitä lajia on tullut nähtyä jo ennestään, venäläisestä ei ole muistikuvaa, esitykset ovat olleet ihan meidäb oman kansallisbalettimme tuotantoa ja kotinurkilla esitettynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2010 - 22:51

en mene, vaikka onkin varmasti lajissaan maailman huippuluokkaa
baletti ei oikein ole minun lajini enkä muutenkaan ole Savonlinnaan tulossa vaikka siellä niitä lörtsyjä saisikin ...