Oletko jo kokeillut Etono hyttyskarkotetta.

Etono on uusi tehokas hyttyskarkote, joka pitää hyttyset, mäkäräiset ja punkit loitolla. Tutkimukset ovat osoittaneet, että Etono pitää itikat loitolla jopa 6 tuntia1. Etonon aktiiviaine on IR3535 ja Etono on kehitetty sekä tehokkuutta että ihmisten ja luonnon turvallisuutta ajatellen. IR 3535 on yhtä tehokas kuin DEET (N, N-dietyl-m-toulamid), mutta vähemmän haitallinen ympäristölle ja iholle.
Etono HYTTYS ROLL ON on täysin tuoksuton. Tuotteen sisältämä alkoholi haihtuu iholta n. 15 sekunnissa, jonka jälkeen iholla ei tunnu mitään hajua. Etono HYTTYS ROLL ON on pakattu kätevään muoviseen roll-on pakkaukseen, minkä ansiosta se on hyvin kevyt ja helppo pitää mukana.
Suositellaan
Aikuisille ja yli 3-vuotiaille lapsille.

Etono myös lievittää hyönteisten pistojen kutinaa. Sisältää antihistamiinina tripelennamiinihydrokloridia, joka vaikuttaa kutinaa lievittävänä.
www.aconordic.fi/etono/etono...3godE3PF6A

Tänään kokeilin tuota, ja olipas tehokasta!

Avainsanat: hyttyskarkote etono hyttyset punkit mäkäräiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2010 - 17:40

Minä ostan tuota ainetta kun olen reissuun lähdössä, jos paikanpäällä on hyttysiä niin vaikuttaa tuo hyvältä aineelta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2010 - 18:01

Kiva palisanteri kun kirjoitit tietosi ilmoille, ensiviikolla olen lähdössä hyttysten syötiksi,
täytyy kokeilla ainetta. Kolme lajia Off.a olen varannut, mutta ei lisä pahaa tee,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2010 - 19:31

Täällä virossa on kaikki ainneet loppu kaupoista ja apteekeista, valitettavasti on hyttysiä tosi paljon.
Täytyy sanoa jollekin joka tulee täällä käymään, että tuo tuota ainetta, jotta pääsee kalalle rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 13:25

OFFilla olen toistaiseksi pärjännyt mutta kiitos palisanteri vinkistä, kirjasin jo Etonon ylös kalenterin kulmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2010 - 21:24

Sitä ehdottomasti seuraavaksi. Sattaahan olla että hyttyskanta on jonkin verran immunisoitunut vanhaan kunnon Offiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2010 - 22:47

En ole Etonoa vielä kokeillut kuin jälkikäteen. Autan on se mitä olen kokeillut ja se tehoaa hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 21:30

Kiitos vinkistä Palisanteri. Hyttysten kanssa vielä jotenkin pärjää, mutta mäkäräiset ovat todellinen riesa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2010 - 12:54

En ole karkotetta kokeillut mutta se "piston jälkeen"-puikko on hyvä kyllä, sitä pidän mukanani ulkomaan reissuillani eli Välimeren seudulla.
Lehdissä oli juuri titeoa siitä että useimmat karkotteena myytävät tuotteet ovat bluffia eli ei mitään tehoa. Etono on varmasti luotettava tuote. Offia en voi käyttää sen voimakkaan hajun vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2010 - 00:31

yleensä en ole yllytettävissä, mutta nyt sorruin mainospuheeseesi, hommasin Etonoa ja totesin että kyllä se pahalainen toimiin ... kiitos vinkistä