Minälaisia kokemuksia on hotelli Radopi Hotel Complex ja minkälainen on all innclusive ????

Avainsanat: sunny beach

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2010 - 17:09

vanhoja arvosteluja täällä hotellista:
www.tripadvisor.ca/Hotel_Rev...urgas.html

Loma kaikilla herkuilla:
All Inclusive -lomamatka on hyvä valita, kun haluaa päästä matkan aikana todella helpolla. All inclusive -lomalla mistään ei tarvitse huolehtia ja kaikki sisältyy matkan hintaan. All inclusive tekee myös lapsiperheen matkustamisesta yksinkertaista: kun kaikki on ajateltu hotellin puolesta etukäteen, matkailija huolehtii vain siitä, että on oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
www.rantapallo.fi/rantalomat...herkuilla/

muutama kaverini on ollut all inclusive matkalla, ja kehunut, itse en lähtisi.
kuka mistäkin tykkää ja mitä lomaltaan haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2010 - 19:01

Olen ollut muutamalla all innclusive matkalla. Tuohon sisältyi ruuat ja juomat. Hotellilla on kellonajat jolloin saa käydä syömässä seisovasta pöydästä herkkuja laidasta laitaan. Ja juodakin sai niin paljon kuin huvitti. Meidän all innclusiveen kuului myös ilta drinksut. Joten halvaksi tuli, ei tarvinnut maksaa ruuasta eikä juomasta hotellin alueella. Tosin matka on paljon kalliimpi jos ottaa tämän all innclusiven. Minä ainakin suosittelen sitä lämpimästi kaikille, ja aion ostaa jatkossakin tuon palvelun, jos se on mahdollista siinä hotellissa jossa lomailen.