Mitä kaikkia Sims 2:n "huijauskoodeja" on olemassa? esim. rahakoodeja, ihmistensiirtokoodeja... jne.

Avainsanat: sims 2 huijauskoodit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.08.2008 - 14:43

Kirjoita koodi kenttään "help" niin saat koodeja. Rahakoodi on esimerkiksi mohterlode,siirtokoodi move objects on(poisto move objects off) tarpeet täyteen maxmotives(joka ei muistaakseni toimi jos ei ole yliopisto lisäosaa. Siinä ne jotak muistan:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2008 - 08:22

Täältä löytyy enkuksi: www.gamespot.com/pc/strategy...hints.html
Ja suomenkielinen versio: translate.google.com/transla...ISO-8859-1

Se ottaa poís näköjään joitakin koodeja siitä käännetyltä sivulta eli kääntää koodeja suomeksi. Koodit täytyy siis syöttää englanniksi ja vie hiiri sen sanan päälle joka käännetään enkuksi takaisin niin sitten onnistuu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2008 - 23:43

Edelliset vastaukset varmasti jo riittäisikin, mutta ohessa linkki Jonnewebiin.

Lähteet:
www.jonneweb.net/koodit/1181/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.09.2008 - 14:08

ite muistan vain muutaman joissa tarvitaan lisäosia mutta kerron kuiteskin...
rahakoodi 50 000$ = motherlode
mielitila platina tasolle = aspirationlevel 5
ikääntyminen = aging off / on
pystyt ohjaamaan lemmikkejä = boolprop controlpets on/ off
tulee kaksoset (toimii vain jos simisi on raskaana) = forcetwins
saat urapalkinnot = unlockcareerrewards
käännä 45 asteen kulmassa= boolprop allow45degreeangleofrotation true/false
liikuta simejä roskiksia jne. ja laita päällekkäin = moveobjects on/off
hidasta tarpeiden huonomista = motivelDecay on/off

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.10.2008 - 16:38

LockAspiration On/Off : lukitaa mieliala palkit siihen kohtaan missä ne oli kun ne oli silloin kun laitoit koodin. Off poistaa sen käytöstä. muita ei kai tarvitse....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.10.2008 - 17:29

Moi! Onko jollain huijauskodeja playstationin the sims 2:selle? PC:lle löydät KAIKKI koodit kun meet osoitteeseen www.radosims.fi.Mä en oo varma onko se com vai fi, mutta mee googlen kautta.Koiitos jo etukäteen jos joltakulta löytyy noita koodeja!

Lähteet:
ööö...Minä ja kaverini ja RADOSIMS

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.10.2008 - 17:31

Sellaista vielä, että toi ossa on www.radosims.fi , ei www.radosims.fi.Mä !

Lähteet:
no mie itte...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.10.2008 - 17:33

Voi ¤¤¤¤¤, kun mä oon tyhmä! No niin IHAN OIKEA ossa on: www.radosims.com

Lähteet:
Korjailintässä, että mie itte taasen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.10.2008 - 20:18

Huijauskoodeja on monia tiedän vain: rahakoodin eli motherlode ja tarpeentäyttämiskoodin eli Maxsmotives ja Maxsmotives toimii vain jos on the sims 2 lemmikkielämää.

mulla on : yliopisto lisäosa ja lemmikkielämää lisäosa ja yöelämää lisäosa ja 2 kamasettiä joulu ja joku muu! :)

Lähteet:
lemmikkki elämässä saa tehä kaikkee kivaa esim....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.11.2008 - 14:27

Tarpeentäyttämis koodi on maxmotives ei maxsmotives ja se toimii ilman lemmikkielämää. Itelläni on yliopisto ja vuodenajat ja silti toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.12.2008 - 21:42

KAIKKI maholliset koodit ja paljon muuta löytyy osoitteesta www.radosims.com TIETYSTI suomeksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.12.2008 - 14:20

kyllä maxmotives toimii vaikkei olisikaan yliopistoa ; ) mulla ainakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.01.2009 - 13:53

Apua mun koneella ( pc vista) ei tuu sitä koodikenttää
kuka voi auttaa?:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.02.2009 - 22:38

familyfunds sukunimi rahamäärä

Saat niin paljon rahaa kuin haluat, voit tuon avulla myös VÄHENTÄÄ rahamäärää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.02.2009 - 11:56

mullakaan ei tuu koodikenttää, ja mullaki on vista :( meijän toises konees tulee.. ja muistaakseni myös mun siskon konees tuli, vaik silki on vista!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 21:49

Tietäiskö kukaan sellast koodii, jolla pystyis vaihtamaan simin nimen ? 8)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.03.2009 - 10:38

En ole kyllä sellaista koodia mistään kuullut :(. Mutta kuitenkin, tietääkö kukaan muita koodeja Playstation 2:selle kun nämä rahakoodit, tarvekoodit, kaikki reseptit, ja kaikki tyylit jne. jotka löytyy tuolta jonnewebistä, nimittäin olen siellä ydin keskuksessa asti ja siellä on sellainen kulta toive että auta simiä Nisse ja tällä Nissellä on sellainen toive että saavuta uran poliitiikka huippu. Muutenhan se olisi kai helppoa, mutta kun se on niin inhottava äijä se Nisse niin sillä on hankala ystävystyä näiden muiden kanssa, How ever olenkin mennyt sillä Nissellä naimisiin muiden ydin keskuksen asukkaiden kanssa niin se Nisse jää aina pettämisestä kiinni. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2009 - 20:05

Ei playstationille oo koodeja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 18:30

Menkää radosims.fi niin saatte sieltä koodi sivustolta kaikki koodit >:D

Ja playstationille on kyllä koodeja!

Lähteet:
.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 10:44

mistä sivulta saa kamaa ilmaseks sims 2 ??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 16:35

Eti radosimsin linkkilistalta. Tarkotat kai että ladata?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 08:15

Maxmotives toimii millä tahansa lisä osalla. Ainakin kai. Mulla oli matkoilla, ja toimi heti. :)
Kuinka paljon lisä osat yleensä maksaa? Oon vähä hömelö, ku en tiiä.

Lähteet:
Juu juu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2009 - 05:34

Kuka tietää sen koodin jossa simit on nakuna?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.04.2009 - 18:23

tietääkö kukaan selast koodii jossa voi muutaa simn vampyyriks?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 14:51

Ei hajuakaan mistään vamppyrikoodista, vähänkö ois kiva!

Lähteet:
Buddy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.05.2009 - 09:30

Vampyyrin voi tehä koodilla makevampire
...tai joku sellanen...

Lähteet:
-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 16:27

toimiiko nää kaikki koodit vaikka ei ole ollenkaan yhtään lisäosaa?:o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.05.2009 - 17:55

maxmotives toimiii ilman yliopisto versiota!!! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.05.2009 - 17:57

Mistä voi ladata simeille vaatteita hiuksia tavaroita yms?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.05.2009 - 12:51

mistä se koodi kenttä tulee?!?????!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!??1++1+!+

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.05.2009 - 13:08

Tietääks kukaan semmosta koodii millä voi muuttaa koiran sudeksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2009 - 22:00

no, minä iedän koodin jolla tavarat saa vinottain:bool allow45degreeangleofrotation true

ja kun haluat sen pois päältä kirjoita sama koodi paitsi että truen tilalle tulee flase

Lähteet:
the sims 2 ohjekirja (mulla ei oo mitään lisä osaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2009 - 18:38

muuten sen jutun minne koodit kirjotetaa tulee ctrl c ja sit ctrl yläpuolel oleva kaikkii samaa aikaa pitää painaa

Lähteet:
..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 14:48

Koodikenttä aukeaa näppäimillä ctrl-shift-c. Lisäosat maksavat noin 20 e ja kamasetit 10 e. Kaikki sims 2 koodit saa kun kirjoittaa koodikenttään help mutta tässä on muutama koodi ;

Maxmotives
Motherlode
Kaching
Makevampire
..........................................................................................................................................................................................

Sims 2 hiuksia,vaatteita ja tavaroita voi ladata osoitteesta ;

www.sims 2.com

JA SIMS 2 PELIIN PLAYSTATIONILLA EI OLE KOODEJA! ( tiedän paljon koska serkkuni kaveri on ollut tekemässä sims 2 pleikkari peliä, että repikää siitä!)

Lähteet:
sims 2 tietäjä! XD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2010 - 18:21

Tietäjän tiedoksi: Koodeja on playstationille mm. rahakoodi on mahdollinen. Pitää vaan tietää mistä etsiä! :)

Lähteet:
kokemus