Mitä odotat tältä kesältä?Onko sinulla jokin tärkeä saavutus mikä pitäs saada toteudutettua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2010 - 10:22

On.
Varastoista ja komeroista pitäisi kierrättää n.90% tavaroista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2010 - 10:51

Minun tavoitteeni on, että vielä vähemmän työtä pihan kasveihin joudun tekemään ja rikkaruohoja kitkemään, minä vaihdoin suodatinkankaaseen.Ja tämä nuorin pikkuihminen oppi uimaan altaassamme kuten 3 vanhempaa serkkuansa, ei muuten vettä pelkää, sisarensa ui ja sukelsi 5kk vanhana ja tämä nuorin jo räpytteli viime kesänä . Ja vesi on lapsille hyvä alue, omassa pihassamme tämä allas on vetonaula, nämä pikkuihmiset muistavat ikänsä että mamman ja pappan pihalla saimme kaikenlaista touhuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 11:16

Minä odotan tältä kesältä kipujeni ja niiden syiden tarkempaa tietoa.
Se on se numero 1, ja toinen on lastenlapsieni tapaaminen, kuka mistäkin tulle.
Ja Juhannuksen odotan pääseväni tuohon 10 kilsan päähän Iso-Kirjan suurjuhlille.
Toistakymmnetä vuotta olen sitä tapahtumaa odottanut, mutta nyt on lähellä toteutuminen.

Lähteet:
oma mielipiteeni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 12:21

Lounaisrannikko on jäänyt vähän vieraakse että sinne risteilemään maanteitä pitkin ja tietysti suotuisia säitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 12:39

Pitkän talven jälkeen haluan vain nauttia kesästä. Ainoa matka, minkä aion tehdä, on pitkä viikonloppu Tallinaan. Muuten olen kotosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 12:56

Kasvimaalta pitäsi saada hyvä sato ja hillajängältä poimittua talven marjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 14:43

Enemmän aikaa oleskella mökillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 17:39

Ei mitään tavoitteita.Nyt ollaan ja mennään päivä kerrallaan.Nautitaan luonnosta ja kasveista.Otetaan avosylin vastaan mitä annetaan.Valoisuudesta myös ,aamu alkaa linnunlauluilla klo4.Sitä kuuntelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 18:13

hukkumatta jos selviäisi tämänkin kesän, niin siitä sitten olisi hyvä jatkaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 18:20

Odotan kaunista keliä, Onnelasta satoa niin syödä, kuin ihaillakin. Mukavia mökkihetkiä, kotimaan pikku reissuja ja muutamia grammoja kultaa syyskesän Lapin reissulta. Mahdollisesti lyhyttä ulkomaan matkaa. Leppoisaa oleilua ja kesästä naatiskelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 18:35

Sallassa pitäisi vaeltaa.

Lähteet:
Luonto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 20:43

Lämmintä ja kunista kesää..ihanaa kun saa touhuta kasvimaalla..ja pihan hoidossa...niin ei ennätä ajatella vakavia asioita,niin paljon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 21:12

pitäis saada vintti siihen kuntoon että pakkasten tullen siellä voipi nukkua. poika muuttaa mun luo loppukesästä ja tilaa siis tarvitaan. aloitettu on - kestää tietty ku itekseen kaiken tekee ja rahan mukaan edetään. mutta toivon ( ja uskon ) että ennen ku kylmä iskee niin meillä on vinnillä lisätilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 20:09

Painoa vielä 12 kg pois jotta on hyvässä freesissä elokuunlopulla Turkin matkaa varten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.06.2010 - 11:11

Odotan kovasti lomareissuani ystävieni ja sukulaisteni luo.