Kuvaus toiselle, itsestäsi.Näin näkemättä.Olen 169cm pitkä,71paino,hiukset heinän vaaleat ,aika lyhyet.silmälasit,reipas otteinen,

Pitkät housut ja pikkutakki.Kukka sandaalit kesällä.Olen Leijona.Kuumalla kesämekko.
Ihania aloituksia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2010 - 11:21

Kerrankin pääsee taaas kehumaan itseään oikein napsun palstalla.

Olen 48 cm vaille 2 metriä pitkä. Painoni on 1/4 osa vaille 100 kg. Kasvoissani on nenä, jota on sanottu"pottunenäksi", mutta onnneksi vain nenä. Nenän päällä kannan voimakkuuksilla varustettuja
tummia laseja. Suu on paljon puhuneeen suun näköinen ja leukakin siinä suun alapuolella on.
Kamerat just ja just kestävät ottaa kuvan, kun sipaisen tummat lasit pois naamalta.
Hiukset jokapäiväisen näköiset, kaulassa kukon helttamaista löyhyyttä.
Vyötäröllö jenkkakahvat , reisissä selluliittikuopat. Ja jalassani toisessa vaivaisenluu.
Ulkopuollta olen hieman ehkä vinossa kulkeva ihminen skolioosin ansiosta senkin saan pitää.

Sisäpuolella sykkii kroonisessa eteisvärinässä oleva, lämmin sydän, jonka jokainen lyönti
on hyvälle lähimmäiselle, kodilleni, lapsilleni ja Jumalalle.
Pidän kaikesta kauniista ja oikeasta ;Raukkauden kaksoiskäskyä toivoisin voivani noudattaa, mutta
siihen en varmasti aina pysty.
Jos vastaasi kävelee tälläinen rollaattori-kiilaaja, pysähdy, paiskaa kättä ja kahvit saat.

Lähteet:
oma mielikuvitus

Kysyjän kommentti

Rohkeasti humoristinen ja naurettavan naisellinen.Kaikilla hyviä kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 23:42

Mie ko´ oun just profiilikuvani näköinen, viaton enkeli, pieni pilke silmäkulmassa ja ehdottomasti lämmin sekä hyvä sydän. Pituutta olen kasvanut 164 cm ja painoa oli ennen 58 kg...mutta se oli ennen se. Nyt huitelee siinä 70 kg paikkeilla. Siis ehdottomasti sopivan pyöreä ja toisten mielestä 10 kg ylipainoa. Vielä jaksan lihani kantaa, mutta yhtään ei pidä painon tästä nousta. Blondi olin nuorena, mutta hiukseni ovat tummuneet..ei ruskeat kuitenkaan....muutama raitakin on tullut. Muuten hiukset ovat lyhyehköt ja silmälasien läpi katselen maailmaa vihreillä kissansilmilläni. Mukavia vaatteita käytän, urheilullisia ja harvoin enää tarvitsee iltakostyymiin pukeutua täällä maalla. Caprihousut ovat lempparit tai bermuda-shortsit. Juhlavaatteitakin löytyy niin silkkiä kuin samettiakin, housupukua, bleiseriä jne. Olen aina tykännyt vaatteista. Nyt juuri työpuku päällä ja aloitan pullan leipomisen. Siitä tuoksusta tunnistatte minut tänä yönä.

Lisätty: 27.05.2010 - 23:49

Tuo ciby on sitten ihana. No nyt miekii uskallan sanoa olevani punkero.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 23:47

punapää punkero .. lyhkäsenläntä ...vaatetus mitä milloinkin ja totinen torvensoittaja .. käynyt elämän korkeakoulun , sekä kiertokoulun ja senkin väärinpäin .. pyhäkoulun ,uimakoulun , sekä rippikoulun jot oppinut olen myöskin ...harastan löhöylyy , suunsoittoa sekä tietty kaikki mikä pysyy lautasella tulee syötyä ,siis kunilaristikin vielä .. sit minulla on jonkin moinen klementtia vai mikä se oli .. noniin ny si mut jo tunnistaakin kaik .. jot moikataan kun ta-va-taan.....eet tuollane olen ma Ciby vain vaatimattomassa kauneudessani :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 23:51

hattu 60
kaulus 43
takki/housut 54
kenkä 43

vaaleista kiharoista jäljellä vain muisto
hametta en käytä edes helteellä

Lisätty: 27.05.2010 - 23:55

mä oon hykerrellyt ajatuksella että tehtäis treffit jonnekkin kahvilaan ja te siellä sitten kävisitte kyselemässä kaikilta sopivannäköisiltä "hei ooks sä vähäviisas" : D

Lisätty: 27.05.2010 - 23:55

:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 01:27

Kuva kertoo melkein kaiken paisti en ole taitelijja ja hiuspientreet ajan heti kun sänkee tyrkkää ja höyällä loput. Pikkusen sinua pidenpi ja punnitaan neuvolassa. Rehellinen Suomalainen mies joka on opetellut hämeen hitautta ja karjalaista vilkkautta . Alunperin kotoisin siintä välimailta kymenlaaksoata.Olen oma itseni ottaen toiset huomioon ja moni tuntematonkin on avautunut minulle huolissaan kun jaksan kuunnella ja keskustella eikä sana leviä.Mikäli pukeutumisesta on kye niin kotona mahdollisimman niukasti niin on helppo olo ja muualla tilanteen mukaan.En ole muotitietoinen mutstta siisti ja miellyttävä pukeutuminen riippuen vuodenajasta. Ei ole mikään seraa etsitään kirjoitus vaan kirjottelin muutanan tosiasian.

Lähteet:
Oma mielikuva ja joutuu usein kävelemään ison palapeilin ohi. En voi sanoa että olisin ylpeä itsestäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 04:18

Huumorintajuinen seurankipeä naishöperö.

(Ei vaiskaan, napsulaisia on faceystävänäni sieltä minut löytää. Kaveripyyntöä vain tulemaan).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 06:22

en muistuta maamme laulua ( ei laaksoa ei kukkulaa)
mutta en myöskään ole edestä kuin mankeli ja takaa kuin enkeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 08:19

Paino kohdallaan, mutta pituutta pitäisi olla lähes pari metriä (20 cm liian lyhyt). Tukkakin on alkanut vähetä, mutta niiden juuret tunkevat leukaperistä ulos. Vaativat höyläystä, vaikka täällä mökillä huomattavasti vähemmän. Vaatteiden pitää olla käytännöllisiä, mutta muodilla ei ole väliä. Peiliin en paljon katsele, mutta kun sen teen vastaa se hymyllä. Neitsyt horoskoopilta, joka pyrkii täydellisyyteen siinä onnistumatta. Odotan tulevaa, koska siellä aion viettää loppuelämäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 08:41

Huumorintajuinen, humaani, eläinten ja luonnon ystävä pienestä pitäen. Uskottu ystävä. Rakastan ukkosta ja pilvien katselemista; tähtitaivas kiehtoo mieltäni. Elämän koulussa taaperran luokka kerrallaan eteenpäin. Tavallistakin koulutusta olen saanut riittävästi, en ole lukutyyppi kuin pakon edessä eli ammatti on hankittu. Tämä ei kuitenkaan estä lukemasta paljon minua kiinnostavaa kirjallisuutta. Jooga on lähellä sydäntäni, se on hyvä kasvattaja. Liikunta on ollut aina yksi lempiharrastuksistani - ehkäpä voisi sanoa enemmänkin elämäntapa, joka kuuluu arkeen ja lomaan. Maailmaa katselen vihreillä silmilläni 162 cm korkeudelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 10:21

165 senttinen, 55 kiloinen rillipää. En ehkä nyt ihan tuon profiilikuvani näköinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 10:31

Keskikokoinen,keskituloinen ja kait? keskiluokkainen suomalainen eli 161cm(sulkahattu päässä ja luistimet jalassa)painoa vaihtelevat 58kg>,lukulasit käytössä,tällä hetkellä lukeudun pienviljelijöihin,mutta en puolueeseen.Profiilikuva aika karikatyyrinen;suupielet saattaa olla useammin ylöspäin :-)
VVn vinkkaamat treffit olisivat aika lystikkäät,minuakin hykerryttää ajatus...yhden napsulaisen olenkin tavannut,mutta se oli helppo nakki ,ei tarvittu neilikkaa napinlävessä ;-D
Ikävä kyllä justus,en kuulu FBn sosiaaliseen maailmaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 14:17

186cm/86kg ja kroppa melko ok!Hiihdän kesät talvet kouluun.Minulla on kissa nimeltä Miisu mutta se kuoli kun heitti henkensä.Olen kalju tai ajan hiukset pois parranajon yhteydessä mutta en ole mikään skini vaan kalju on upea hienossa kallossa.Joskus käytän peruukkia kun haluan olla tuntematon...Naamastakin profiili löytyy ja kavereina mm.Marion,Veltto Virtanen,Kike E,Kari Kuuva,Susan Ruusunen ja moni muu...;-)

Lähteet:
Mustat lasit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 20:20

Lyhyesti ja ytimekkäästi: mahdun pöydän alle seisomaan mutta en makaamaan. Sen reunan alta näkyy harmaita haivenia ja harmaat silmät on ryppyjen ympäröimät. Suusta löytyy veikkausrivi: yksi risti kaksi ja loput peruutettu.
Luonne: hiljainen totinen ja aina vihainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 22:00

Olen ollut 164cm pitkä..mutta vuodet kasvattaa alaspäin..eli nyt noin 162cm..Ikää on tämä kohta 66v...mutta kiloja vähemmän mitä vuosia..Kuulemma tumma ja tulinen...vaikka olen rauhallinen Rapu..
Muistan jo nuoruudestani,kun olin serkkuni luona aina viettämässä lomia,kun oli koulusta..pojat kiusas minua..sanomalla,olet tumma ja tulinen,kun Rompasen hevonen....silloin kyllä tunsin sen loukkaukseksi..mutta hauskaa oli siintä huolimatta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 22:54

Päivät ovat erilaisia. Joskus haluan energiaa ja pukeudun värikkäämmin ja toisinaan taas on vuoro rauhallisempien värien.Riippuu meidän säistä miltä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 15:12

No täällä tummahiuksinen jolla hiukset ulottuu puoleenväliin selkään asti.
Ikää jo vuosien saatossa on kertynyt 55 vuotta, mutta se ei tätä mummoa hidasta!
painoa pudotan kovaan tahtiin, joten tästä punkerosta pitäis tulla loppukesään mennessä sutjakka...
Vaatetus on minulla omaperäinen, suosin mustaa tai kirkkaan punaista!

Energiaa joskus riittää vähän liiaksi asti ja toisinaan osaan nauttia vaan oloneuvoksena olosta!

Leipominen on mielipuuhaa, ja ruuanlaitossa käytän kuuluisaa koekeittiötä joten ei koskaan tiedä mitä syödään sille kun ei koskaan nimeä löydy ja samaa ei saa koskaan aikaiseksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.05.2010 - 21:58

Mie oon kanssa ihan justiinsa kuin tuo profiilikuvani - sillä erolla että silmät vaan on siniset:)