Maailma on kuin peili, jos hymyilet sille se hymyilee takaisin. Minä uskon näin olevan. Uskotko sinä?

Avainsanat: hymy peili maailma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.05.2010 - 10:27

Kyllä vaan, noinhan se on.
Myös isossa kaupungissa toimii se että extempore jutellaan ihan vieraiden kanssa. Meidän talossa lähes kaikki tervehtivät toisiaan (poikkeuksen ayksi ulkomaalainen lähialueelta kotoisin oleva joka ei tervehdi ketään).
Olen tutustunut moneen ihmiseen kaupungilla, ollaan hyvänpäiväntuttuja ja vaihdetaan "kohteliaisuuksia". Jotkut ihmiset näyttävät siltä ettei tee mieli tehdä tuttavutta, ei edes tervehtiä hississä. Eli sanaton viestintä toimii. Eli kaikki on kaksisuuntaista, joku on niin myrtsin näköinen että ... hänet jättää kyllä rauhaan murehtimaan lisää!
Parannus kannattaa aloittaa itsestään sillä muita ei voi muuttaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 22:04

ei tarvitse olla uskon varassa,
olen sen todeksi niin monesti kokenut

Lähteet:
hymypoika

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 22:05

Samaa mieltä täällä. Totta se on. Kannattaa kokeilla ja oikaista joskus kulma- ja otsaryppyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 22:13

Se on kyllä ollut ihan totta.Vaikuttaa itseen myös tuo iloisuus.Aamu kun alkaa hymyllä niin koko päivä menee kivasti ja vastaan tulee ihania ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 22:44

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.Hymyile niin ylennsä saat myös hymyn itsellesi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 22:59

tuo on niin totta .. hymy jonka lähetät tulee takaisin .. useimmin hymynä ja se pitää niin paikkansa... jörömänkin jöröjukan ilmeen se hymy kirkastaa ja todettu on myöskin täs oikkias elämäs ..eli siis tosi juttu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 23:09

Kyllä ehdottomasti. Hymy kiertämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 01:08

Näin se Pappa vain on.

Ihminen ei voi löytää uusia valtameriä, ellei hän uskalla kadottaa rantaa näkyvistään.

Jos haluat nähdä ne, jotka ovat rohkeita,
katso niitä, jotka osaavat antaa anteeksi.
Jos haluat nähdä ne, jotka ovat sankarillisia,
katso niitä, jotka osaavat vastata vihaan rakkaudella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 06:17

jo vain, niinhän se kyllä on.
ja hyvää naamavoimistelua myös,
hymyillessään ihminen käyttää kaiken kaikkiaan noin kahtasataa eri lihasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 08:40

Kyllä hymyllä, ystävällisellä ja toisen huomioonottamisella on taivaallista voimaa.
Täällä maalla sen huomaan aivan selvästi, vaikka kaikki ei tuttuja olekaan.
17 vuotta asuin Pihlajistossa kerrostalossa ja seinänaapuri(nainen) ei tervehtinut)pää kääntyi
poispäin, vaikka olimme samassa kerroksessa ei hissi kyyti kelvannut edes ylös tullessa.
Tuleppa sitten tälläistä pyhumystä vastaa, ei tiedä mihin päänsä nakkaisi.
Kyllä se arkuuttakin joskus on toiseen yhteydenotto. Mutta niin se on esim.seen kulkuneuvoon
mennessä me harvoin tervehdimme edes vieressä- tai vastapuolella istujaa, siitä voisi puhekin
kehkeytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 11:20

Juuri niinhän se tahtoo olla. Joskus tosin peilikuva voi olla säröinen ja hymyysi vastaakin irvistys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 14:26

Smile,when your heart is broken...asiassa vinha perä pappa4,hymy huulilla on hymy silmissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 20:15

Sanonta pitää pääasiassa paikkansa, mutta aina ei saa hymyyn vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.05.2010 - 22:21

Kokeilin vasta hymyä peilille,ja sieltä tuli vastaan vielä suurempi hymy...ihan yllätyin....nyt ainakin hymy vastasi,kun kaiku vastaisi..kovalla äänellä..meinas mennä korvat ihan lukkoon..