Oletko nähnyt kaksoisolentoasi tai näköispatsastasi ?

minä näin tuolla reisussa , olen kuvassa patsaan kanssa

www.napsu.fi/matkailu/matkak...ji%20Seget

Avainsanat: näköispatsas donji seget kaksoisolento

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 09:45

Wienissä sulkaakaupan mainospallossa olen itseni nähnyt ( Mozart Kugeln pallo oli kaupan kulmassa oven yläpuolella).
www.napsu.fi/matkailu/matkak...3-14--Wien

Kysyjän kommentti

joskushan tuota tekee tahallaan, mutta kun yllättäen sattuu eteen jotain kivaa kuvattavaa saattaa se oma mukaantulo olla vahinkokin (niinkuin nyt)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 09:49

Minä joskus täällä napsussa kuvani olen lähettänyt napsuystävälle, ja eräs henkilö kertoi että minun ja mieheni näköisen pariskunnan näki huoltamon kahvilassa, ja hauskuutti minua paljon, eli samannäköisiä ja mielikuvaltaan samanlaisia henkilöitä on paljon.Minä olen 210cm pitkä, riikinkukon sulkapäässä, ja nykyään painan mopon kanssa 220 kg, taitaa mopossa olla jotain painoja, ei ainakaan viritettyjä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 10:06

En kyllä ole ikinä nähnyt.Kaikki väittivä että olin nuorempana Prinsessa Dianan näköinen.kait minussa jotain yhden näköisyytä sit oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 10:24

Olenhan minä näköispatsaani nähnyt ja vieläpä täällä Suomessa ja peräti yksityisasunnon pihalla. Se oli yhtä suuri ja näyttävä kuin minäkin. En vain viitsi kertoa missä tuo patsas oleilee, enkä varsinkaan laittaa siitä kuvaa sillä silloinhan enin osa teistä napsulaisista kuolisi naurutauttiin, tai saisi ainakin koko loppuelämänsä ajaksi käkätysflunssan. Tästä taas olisi seurauksena se, että minut suljettaisiin yhteiskunnalle vaarallisena viruksena telkien taa enkä toisesti halua sellaiseen paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 10:33

joo-oo ryhävalaita telkusta oon nähnyt...ja olen aika pitkälti ....jos en ny niin saman näköinen , niin hyvin pitkälti saman kokoinen....;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 11:58

Kerran tai kaksi joskus kauan sitten joku ilmoitti nähneensä samanlaisen ihmisen kuin minä .En oikein muista missäpäin suomea.Olisi itse kiva tavata samanlainen tekele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 13:02

En ole nähnyt.
Minusta sinäkään et muistuta tuota patsasta. Et edes itseäsi, koska näyt käyneen parturissa tuon profiilikuvasi ottamisen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 13:06

En ole nähnyt, mutta siskoni sanoo, että minulla on aivan samat tavat olossani ja askareissani,
kuin meidän edesmenneellä äidillä. Edes, peilistä ei minua katso kaksoiolentoni, vaan
joku ikäloppu ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 13:07

En ole nähnyt - onneksi. Olen kuullut, että kun näkee kaksoisolentonsa, on elinpäivät lopuillaan. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 13:26

Minä ja mieheni sisar olemme kaksoisolentoja. Aika hassua, vai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 14:09

Joku joskus sanonut kauan sitten nähneensä minun näköisen, mutta itse en ole tavannut. Ilmoittelen, kun törmäämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 14:43

Enpä ole vielä tavannut, jossain varmaan minunkin kaksoisolentoni tepastelee.

Kuvasi patsas oli piikikäs, vähän sinua heijastui ikkunasta, mutta ei se patsasta muistuttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 17:59

En ole itse kaksoisolentoani nähnyt mutta moni tuttu väittää täällä samalla kylällä asuvan ihan minun näköiseni naisen ja ilmeisesti niin sitten on, koska minuakin on useamman kerran puhuteltu toisella (joka kerran samalla) nimellä kuin mitä minä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 19:57

En itse ole, mutta x-anoppini on nähnyt minut vieraan miehen kainalossa.