Sorry, unohtui kertoa missä se Krnskz sitten loppujen lopuksi oli, no se oli siinä pottumaan vieressä, riittääkö tämä ?

Itse asiassa en nähnyt paikan nimeä missään kirjoitettuna, tuo oli vain arvaus korvakuulolta sen kylän nimestä jossa teimme ennalta suunittelemattoman yöpymisen kun koordinaatit olivat vähän hukassa. Aamulla selvisi että Splitiin olisi ollut matkaa enää noin 30 km. Niin että niillä kulmilla. Sen pottumaan kuva löytyy

valperi.blogspot.com/2010/05...uussa.html

.

Lisätty: 26.05.2010 - 01:17

päästiinhän sinne merellekkin, saaristo tosi upeaa

www.napsu.fi/matkailu/matkak...4-54--Hvar

4.bp.blogspot.com/_dU71uFzeK...%C3%A4.jpg

Avainsanat: paikannimet tuntemattomia koordinaatit hukassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2010 - 00:55

Hämäräksi jäi tuo pottumaan sijainti, mutta tulipahan katseltua upeita maisemakuvia Google Earthista.
Joku oli onnistunut kuvaamaan ufonkin niillä kulmilla.
Varmasti oli antoisa matka. On siellä niin mahtavat maisemat , etenkin jos vielä veneellä pääsee kulkemaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2010 - 07:01

olipas komeita pottuja, liekkö rosamundaa sortiltaan, väri ainakin näyttää samalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 08:17

Komiat oli potut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 08:59

Mitä tyhmempi farmari, sitä suuremmat perunat. Liekö tarua vai totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 03:01

Komiat oli potut, vielä koreammat on kuvasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2010 - 21:48

Hyvä juttu että selvisi mikä maa ja mikä valuutta.