onko hyvä laatuinen/kestävä miekka?

www.teraasekeskus.com/tuotte...mp;ID=3569

kun katanaan kyllästyy : DDD

Lisätty: 24.05.2010 - 19:30

on nähtävästi tääkin ihan turha paikka kysyä mitään kitos tyhjästä no liferit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 15:51

Kyllä tuo varmaan niin kauan kestää, kuin saat sitä kadulla kantaa.
Minä lähtisin pajukkoon kyllä mkieluummin tämän kanssa. www.husqvarna.com/fi/forest/...ws/355fxt/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 17:09

Mihinpä mahtanet tarvia kyseistä työkalua kun mukana ei saa kuljettaa. Mikäli harrastat miekkailua niin tyydu siihen tylsään katanaan tai osta sittem miekkailua varten kunnon välineet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 17:32

Minä jättäisin kyllä tuollaisen hankkimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 17:55

kun minkäänlainen järkevä käyttö ei ole sallittua, niin mitenkähän se kuluisi? kestää eliniän seinällä roikkumassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 19:39

Koria seinäkoristus olisi.