Paljon suurinpiirteen 30.3 playa de las americassa on lämmintä ?Päivällä,yöllä ja veden lämpötila :)

Avainsanat: playa de las americas espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2008 - 12:53

hei! oletan olen itse ollut los cristianossa alle kilometri americasta, noin 23c ja illalla pimeeä joten ero tuntuu +20-19c noin eli ota fleece tai jotain kevyttä mutta mukavaa mukaan sittten kaakeli lattiat joka paikassa joten hotelliin villasukat ovat mukavat! jos olet sunnuntaina paikalla suosittelen mene torille americas lähellä rantaa, ota hattu päähän ja vettä juomaksi! nauti hieno paikka, jos et jaksa taksi on edullinen ka. 3-4e vesi on altaissa minusta kylmää meri oli tammikuussa ihan kiva jack65

Lähteet:
jack65 omat kokemukset tammikuu 08

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2008 - 08:40

Ollaan muuten lähdössä samana päivänä sinne, toivotaan että lämpöä ja aurinkoa riittää :)