Kannattaisiko hankkia muotivaatteet täältä ?

Modni Salon Naftalina, luulisi ainakin säilyvän ....

www.napsu.fi/matkailu/matkak...-18--Split

Avainsanat: split naftalina muotisalonki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2010 - 22:02

Nyt vasta kysyt, kun ihan selvästi olet jo ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2010 - 16:21

No eipä kannata ainakaan minun koska en kulje täysin muodin mukaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2010 - 18:39

Ilman muuta!
Säilöntäaineet jo valmiina ja kuntokin kohenee, kun matkalaukku painaa 35Kg.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2010 - 20:35

Mikä ettei, hyvät kalorit on kerättävä talteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2010 - 21:15

oliko tämä paikallislehden ottama kuva, kun ihan itse olet matkalaukkuinesi menossa muotivaatteita ostelemaan. mutta ei varmaankaan sinusta kuitenkaan ollut se kuva, olet mielikuvitukseni mukaan salskea ja ryhdikäs!
jo vain kuitenkin ehkä kannattaa vielä harkita tuon liikkeen kohdalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 03:47

Osta nyt ainakin kypärä kun taidat olla mopolla liikenteessä .

Lähteet:
lehtikuva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 17:11

No joo, ehdottomasti kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 17:12

no jopas on hyvin säilyneitä vintagevaatteita siellä varmaankin myynnissä ... kun naftaliinit ja kaik ovat käytös ... mut ei tuo kovin luokseen houkuttava salonki ollut ainakaan tuuos kuvas.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 07:11

Jos ne naftaliinissa on säilytetty, niin hyvin varmasti ovat pysyneet hyvinä - ei koit ole tehneet tuhojaan..