Mitä hyviä kauppoja Rodoksella on ja millä kaduilla?

Avainsanat: rodos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.05.2010 - 16:48

Rodoksen keskusta on täpötäynnä pieniä kauppoja, joten ainakin vaatteita, laukkuja, kenkiä, koruja, leluja, kosmetiikkaa, koriste-esineitä ja muuta muuta sellaista löytyy joka tarpeeseen. Vävypoikakaupassa saat maistella erilaisia alkoholeja ennnen ostopäätöstä, jos juomia aiot tuliaisina tuoda.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2010 - 15:40

Riippuu mitä haet. Tässä yksi suomenkielinen www.vavypoika.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 11:16

Riippuu ihan mitä etsit kauppojahan siellä on vaikka kuinka. Esim. 2 levykauppaa, etenkin toinen on erittäin hyvin varustettu, katua en vaan muista, kun en koskaan asustele Rodoksen kaupungissa vaan kauempana.
Aika lähellä linja-autosemaa on taas muotiliikkeitä.
Tuo jo esiin tullut Vävypojan viinakauppa on siitä hauska etten tule siellä mitenkään noteeratuksi kun en ole suomaliasen näköinen! Kerran kävin kyselemässä erästä tuotetta josta vävy ei ollut ikinä kuullutkaan... vaikka on kreikkalainen tuote. Vävyllä on joitain omia sekoituksiaaan jotka saattavat olla ikivanhoja eli käyttökelvottomia. Tietysti jonkun mielestä on hauskaa jutella suomeksi ja vävypoika on itse jo eläkkeellä, sellsiat kertoili eräälle suomalaiselle vakiasiakkaalleen, siitä on monta vuotta aikaa. Poikansa kait virallisesti pitää liikettä.
Krääsää Rodoksella on vaikka millä mitalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 14:42

Rodos täynnä kauppoja ja vanha kaupunki aivan ihana.
Markkinoita en suosittele mielestäni kaksi kesää sitten oli vain rätei ja lumpui!