Mistä roolista muistat Inger Nilssonin?

Minä vuonna hän on syntynyt, mikä hänen ikänsä on nyt?

Avainsanat: inger nilsson

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.05.2010 - 17:53

Inger Nilsson muistetaan parhaiten pääroolissaan 1969-1972 kuvatussa Peppi Pitkätossu elokuva-ja televisiosarjassa.
ei ole luonut sen jälkeen mainittavaa elokuva roolia,joitakin pikkuosia, hän on tehnyt sihteerin töitä
Tukholmassa.

Lähteet:
google apuna

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.05.2010 - 14:19

Peppi Pitkätossu, Karin Inger Monica Nilsson s. 4. toukokuuta 1959

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 20:07

Meillähän pikkupoka sanoo Peppitossu ja papan on siihen uskominen. Kuka toisin väittää on väärässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.05.2010 - 21:26

Peppi Lotta Sikuriina Rullakatriina Kissaminttu Efraimintytär Pitkätossu. Saman vuosikerran tyttösiä ollaan, hän hippasen vanhempi eli on jo 50 ja rapiat. Lapsena katsoin joka ikisen Peppi-jakson ja itkeä tuhrustin, kun Peppi jätti jäähyväiset Tommille ja Annikalle muuttaessaan isänsä Kuningas Pitkätossun kanssa Etelämeren saarelle. Muutto jäi sikseen ja meno Huvikummussa jatkui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.05.2010 - 23:02

Minä tunnen Peppinä tämän Ingerin. Peppi on iätön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2010 - 20:24

Peppi Lotta Sikuriina Rulla Katriina Kissanminttu Erfaimintytär Pitkätossu, ikää 51 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.05.2010 - 21:27

Niin ne lasten lemmikitkin vanhenevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 10:07

Peppi pitkätossu sarjasta telvisiossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2010 - 20:46

Peppinähän Inger muistetaan ja se muistikuva on niin vahva ettei Ingerille aikuiseksi tultuaan enää tahtonut löytyä rooleja TV:stä, teatterista tai elokuvista.

Vuonna 2007 Nilsson sai roolin saksalaisessa televisiosarjassa nimeltä Der Kommisar und das Meer, jossa hän näyttelee oikeuslääketieteen patologia nimeltä Ewa.