Oletteko käyneet jalkahoidossa, kokemuksia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.05.2010 - 20:14

Olen käynyt, ja on hyvin rentouttavaa. Suosittelen lämpimästi kaikille.

Kysyjän kommentti

Tulihan tuo kokeiltua ja tuskin jää viimeiseksi kerraksi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.05.2010 - 19:30

Enpä ole käynyt, on niin paljon muita hoitokäynteja. Itse olen liotellut iltaisin,lämmintä vettä,
vähän ruokasuolaa ja ripaus öljyä. Siiten rasvaan(ei varpaanvälejä). Oli pahat kovettumat
kevättalvella, mutta urakoin ne pois. Pikkurilli turposi ja söin antibioottikuurin 8 päivän ajan ja
sekin on nyt hyvä. En tiedä mikä siinä oli, ei ole diabetesta, joka voisi aiheuttaa.
Ne jalat tahtoo aina jäädä sivutoimihommiksi, ei niitä useinkaan huolla, jollei vaivoja ole.

Lähteet:
oman ajattelun tulos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 19:31

Nämä elämäni naiset ovat muutamaan kertaan sellaisen lahjakortin minulle ostaneet (olisikohan se otettava jonakin vihjailuna?)

eli ne kerrat olen kiltisti käynyt 'salongissa' ja ihan mielyttävä tunnehan se on kun nätti tyttö 'kaivelee varpaanvälit' puhtaiksi ja liottelee anturat pehmoisiksi, hieroo, rasvaa ja talkitsee ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 20:14

Itse hoidan omat jalkapohjat näin.Saunassa käydessä kun löylyttelen , paljussa oikein kuumaa vettä jossa merisuolaa puolidesiä.Jalat pikkuhiljaa ujutan sinne kuumaan ja suolaisaan veteen.Käsissä sitten vihta jolla hakkaan muuita ruumiin osiani.Saunassa tuoksuu vihreä ja kostean suolainen kuuma ilma.Jalat hautuu kuin varkain siinä samalla.Ovat tulipunaiset kun lähden saunasta pois.Ja hyvä olo.Hetken toivuttuani otan raspin ,karhunkielen ja rasvan ,myös pyyhkeen.Istun aitio paikalle katsomaan telkkaria.Pyyhkeen päällä, raspilla menen kantapäät kauttaaltaan, tätä teen muuten tarpeen vaatiessa, muulloinkin kun saunasta tultuani.Senjälkeen hankaan paljon rasvaa karhunkieli
sienellä,rasvaan varpaanvälitkin.Puhtoinen sukka jalkaan kunnes kuivuu. Joskus pidän yön yli sukat jalassa.Ei ole varpaanvälit rikki kun suola pehmittää ja desiffioi kantapäitämyöten.
Kerran olin juhlissa ja juhlittavan sisar oli jalkahoitaja .Hän innostui tekemään siellä minulle ilmaisen jalkojen hoidon.Hän heti sanoi että ei nämä olekkaan mitkään huonot.Oli mielestäni vastaavaa hoitoa hieronnalla ja kynsienleikuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 20:43

Olen käynyt jalkahoidoissa..tulee tosi ihanan pehmeät jalat..Itsekin hoidan jalkojani..liottelen vedessä ja raspilla hankaan kovettumia pois..ja rasvaan jalkaterät aina saunan ja suihkun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 21:49

Olen käynyt muutaman kerran ja kävisin useimminkin, mutta tuppaa olemaan tyyristä huvia. Itse tehdylläkin jalkahoidolla saat pidettyä jalat kunnossa. Tärkeintä on päivittäinen puhtaus (varpaan välit on myös aina kuivattava) ja hengittävät kiristämättömät sukat ja sopivat kengät jalkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.05.2010 - 23:21

Minä käyn säännöllisesti. Noin kuukauden tai puolentoista välein. Hyväksi olen kokenut ja jatkan edelleen. Loistava juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 10:29

muutaman kerran olen käynyt ja olen niin hirmun kova kutiamaan ,et ne kerrat olivat kovin naurun voittoisia kertoja ..mut kyllä jalat olivat pitkään ihanan tuntuiset ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2010 - 21:23

Olen käynyt kahdesti, kun olen saanut lahjakortin jalkahoitoon. Onhan se mukavaa, kun jalkoja liotellaan, rapsutellaan, raspataan, rasvataan ja lopuksi kynnetkin lakataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2010 - 16:15

Olen käynyt. Niissä on paljon eroja. Toiset ovat sellaisia totisia torvensoittajia, kovakouraisia, tulee jotenkin kurja olo.Sitten on niitä ihania ihmisiä, jotka ovat oikeita asiakaspalvelijoita. Työ tehdään lempeästi ja kaikessa rauhassa, eikä haukuta , nii-iin. Sellaistakin on tapahtunut.
Huonon jalkahoitajan luokse en mene enää milloinkaan.Onneksi on vara valita.
Mukava ja hyvä jalkahoitaja saa aivan varmasti minusta vakioasiakkaan.