Osaatko syödä puikoilla?

Avainsanat: ateriointi puikoilla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.05.2010 - 17:02

Thaimaassa söin, mutta oli niin kova nälkä, että harjoitellessa olisin ehkä kuollut joten vaihdoin haarukkaan ja lusikkaan. Nyt ei pysy puikot enää sormissa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.05.2010 - 06:22

En osaa, käsissäni on vain peukaloita jos tarkkaa ja taitavaa hommaa pitää tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 07:00

kylläpä sitä on tullut harrastettua,
reissunpäällä ollessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 08:33

Ei ole kokeiltu. Tuskin osaisinkaan. Kaffel ja kniffa pidä ola.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 08:33

Hieno taito, en osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 08:43

Kyllä riisiä syödessä nälkä voisi yllättää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 09:31

nälkä opettaa

en väitä olevani mikään taituri, tai kovinkaan oikeaoppisesti puikkoja käyttävä, mutta lukuisista aterioista on tullut selvittyä pelkillä puikoilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 09:50

En osaa,menis kyllä sormilla syönniksi minun ruokailu jos niilllä pitäs syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 09:52

Olen kokeillut ja onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 09:58

En ole puikoilla syönyt..olisi ihan mielenkiintoista kokeilla..ei varmaan tulisi liikaa syötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.05.2010 - 10:45

Olen syönyt, mutta hermot siinä meinasi mennä. Ei ole se taito kohdallani kummoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 12:16

Sain japanilaiselta ystävältäni syömäpuikot ja opettelin tosi kauan, ennen kuin onnistuin. Nyt osaan käyttää niitä ja syödä niiden kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 12:17

Muutama ateria on tullut syötyä puikoilla, mutta kyllä siinä ruoka ehtii jäähtyä.
En todellakaan voi kehua osaavani, kun katsoo vanhan kiinalaisen kayttävän puikkoja, niin eroa on melkoisesti kiinalaisen eduksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 18:28

Saimme joitain vuosia sitten ilon voittaa koko perheelle syömäpuikot poikamme koulun arpajaisissa Olihan niillä opeteltava syömään jottei voittolahja jäisi vain koristeeksi, tai (mikä vielä pahempaa ) astialaatikon pojalle roskana lojumaan. Nykyään taida olla mitään ruokaa jota emme miillä suuhumme saisi, liemikeittoja lukuunottamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2010 - 18:33

Taituri en ole, mutta en ole kuollut nälkään - aikaa vievää puuhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.05.2010 - 20:55

En osaa, varmistan aina että kiinalaisessa ravintolassa on haarukat pöydässä ennen kuin menen perälle asti ravintolaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.05.2010 - 23:51

kuulin Japanissa japanilaisilta suuren kohteliaisuuden(itselle)"you eat like a human",enkä tehnyt mitään sen kummempaa kuin söin,puikoilla B-).