Mikä olisit näistä: A: Lepsu, B. Hipsu C. Hapsu D. Höpsö.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.05.2010 - 20:19

Olen D. Liiallinen ajattelu ja analysointi lienee liikaa tässäkin... Otetaan vaan kevyesti...

Oletko ajatellut, miltä nuo vaihtoehdot vaikuttavat... Entä miltä me vastaajat vaikutamme, olemmeko oikeesti aiempien juttujen perusteella sitä mitä sanomme... Feikkaammeko???

Kysyjän kommentti

Minä olen ihan kaikkea noita, siis Hipsukin, aina en ole suuna päänä pamauttelemassa mielipiteitäni kaikile ja kaikkialle. Osaan olla hiljaakin. Ehkä Napsussa on vähemmän toisia Hipsuja...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.05.2010 - 16:35

Vaikea kysymys,C tai D,ehdottomasti D B-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 16:39

En oikein mikään noista...mutta tuon puutarhaharrastukseni vuoksi voisi kai sanoa, että D. Siis höpsö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 16:51

siis ruoka..ja .. juoma .. noo -oo ruuan suhteen aika lepsu .. herkku suu .. aina lepsuu dietistä ja lujaa herkkuja napsii .. muut juoma ..oisko sit hipsu ... hipsutelen käy juomaan ja ehkä siin hiipii sit ..syömäänkiin.. =..siis A & B tyyppii kaiketi ... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 17:11

Höpsö on kiva olla.Sillon saa olla todella höpsö.Kaikkia voi laittaa sen piikkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 17:18

Näist vaihtoehdoist oisin useimmiten toi Höpsö, en voi olla Lepsu, koska ruuan ja juoman kans/tekemises ei lepsuilla, eikä hipsutella ei varsinkaan hapsutella, hapsut pitää olla kurissa, ettei tuu ihan tositosi luomuruokaa:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 17:23

kylähullu on kaikkea noita ja paljon muuta niiden lisäksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 17:47

Höpsö, jo se ,että olen napsuussa on yksi höpsöyden merkki.
Olisihan se paljon kivempi keinutella kiikkustuolisssa ja katsella
maailman menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 18:48

Siis mä olen höpsö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 18:54

Höpsöksi tunnustaudun minäkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 19:33

Kai minä Höpsö olen, höpsönä voi huoletta hullutellakin. Mutta on minussa vähän hapsuakin, välissä hapsottaa joka paikka, aina ei ole kaikki prikulleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 19:34

Höpsö mikä höpsö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.05.2010 - 20:22

Ulkonäöltäni selvä "hapsu" - luonteeltani jossakin asioissa "lepsu"- alati toimissani "höpsö" mutta "hipsua" minusta ei saa kyllä tekemälläkään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.05.2010 - 22:12

Hapsun höpsö sopii erinomaisesti minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 08:22

Väittävät, että olen liian lepsu luonteeltani. Itse en ole moista tiedostanut, mutta pitänee uskoa. Muuten olen mökkihöperö eli höpsö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 13:51

Hipsu en ainakaan ole, en höpsökään ja lepsu kaikkein viimeiseksi eli jäljelle jää hapsu vaikka en osaa kuvitella mitä se tarkoittaa.
Jos ruokaan pitää nuo sanat liittää vai mitä tarkoitetaan?