Pidätkö 60 v.ta vanhana ,sano rehellisesti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.04.2010 - 22:58

En pidä, Tunnen monia ihmisiä jotka ovat iäkkäämpinäkin vielä nuoria. Vanhuus johtuu ihmisen omasta asenteesta elämään ja elämiseen.

Kysyjän kommentti

Kiitosw kaikille vastanneille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 23:03

Tuntemani kuuskymppiset ovat todellakin kaikkea muuta kuin vanhoja. Tekemiset ja ajatukset eivät todellakaan tunnu vanhoilta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 23:09

En todellakaan pidän...kun pitää mielen nuorena..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 23:11

Joskus viisitoistavuotiaana pidin, mutta mielipide on kummasti muuttunut niistä ajoista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 23:11

Kiva kuulla nuoremmilta vastauksia, jotka eivät tyrmää tosi vanhaakaan, mitä lie kysyjä miettinyt päässään. Ida vastasi hyvin se on asenteista kiinni ja tietysti jos sairaudet vievät voimat, mutta
sittenkin ollaan vielä ihmisiä, joilla on sielu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 23:29

Tuskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 23:50

Isäukko on 81v ja touhuaa kuin keski-ikäinen mies eli häntäkään en pidä vanhana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 03:13

En pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 04:52

En pidä. Ikä on vain luku. Ihminen on sen ikäinen, kuin tuntee olevansa. Jälleen täytyy sanoa, että ihailen Aira Samulinia, joka ei ole kangistunut kaavoihin, vaan elää itsensä näköistä elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 09:16

Olin eilen kaverin 60v juhlissa ja täytyy sanoa jotta ihan pojanviikari on virneineen!Oli ostanut juuri ilmakiväärin ja kertoi räksiä menevänsä ampumaan.No,itse tein niin 13 vuotiaana mutta enää en ymmärrä moista touhua.Silloin se oli jännää mutta nyt tunnen,että tosi typerää!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 09:21

jos vuosista puhutaan on vanha. on myös kunnioitettava ikä - vaikka hyvinvointimaassa asutaankin. iän tuomaa kokemusta riittää, olen tottunut kunnioittamaan vanhempiani ( en nyt muutamaa vuotta ). sitä miettii että mites sitten kun olen itse tuon ikäinen.....
oma äitini on 60 ja rapiat. ei häntä osaa vanhana pitää. isä lähenee 70 - hänestä näkee jo että on väsynyt kun koko ikänsä painanut rankkaa duunia. mutta todellisuudessa he ovat pitkän matkaa yli puolenvälin kun elämänkaaresta puhutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2010 - 08:36

En vanhana, mutta kauan eläneenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2010 - 22:15

Täytyy muistaa että ihminen sen ikäinen kuin pitää itseään.

Minulla on paljon tuttuja yli ja alle tuon iän ja monet nuoremmat tuntuvat vanhemmilta kuin taas monet vanhemmat ovat todella nuorekkaita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2010 - 20:37

Onhan 60-vuotias mielestäni jokseenkin vanha, riippuu ihan siitä mihin vertaa ja sanan "vanha" määritelmästä...

Eikä vanhuudessa ole mitään pahaa, ja eri ihmiset ovat samanikäisinäkin erilaisia.