Mitä teen, kun en kostu vaikka kiihotun?

Onko tähän mitään muuta apua, kuin liukuvoiteet? Vaikka mies lämppää minua pitkän aikaa, niin en vain kostu ja se on aika noloa, koska en seurustele ja seksi kumppanit ovat satunnaisia. Esim baarista kun kömpii jonkun miehen matkaan, niin kyllä se vähän nolottaa ruveta laukusta kaivamaan liukuvoidetta!
Ja tämä ei johdu siitä, että jännittäisi tai että olisin hermostunut. Vaikka kuinka haluan, niin en vain kiihotu tarpeeksi...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 06:42

kun aika ja paikka on oikea niin luonto hoitaa loput..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2010 - 07:55

Käänny oman lääkärisi puoleen ja keskustele hänen kanssaan ongelmastasi. Apua saattaa löytyä. Tai ehkäpä ongelmasi ovatkin vaihtuvat partnerit??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 08:21

Koetas hommata vakilämppäri satunnaisten sijaan,luottamus lisää kosteutta
B-);toisaalta samalla kaivat hantväskystä liukuvoiteen kuin kortsutkin,eiks vaan?
Glada vappen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 08:49

vastaus kysymykseesi löytyy kysymyksesi toisesta lauseesta. Satunnaisten kumppaneiden kanssa on varmasti jo jännitystäkin sen verran mukana, ettei homma toimi. ja voipi mahdollinen alkoholikin vaikuttaa asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 11:10

Käytäppä sitten liukuvoiteita ne auttavat siinä tilanteessa sinua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2010 - 11:46

Kertakäyttösuhteet eivät nostata aitoa tunnetta siihen mukaan. Kannattaisiko odottaa kunnes se oikea tulee kohdalle ja oikeasti myös haluat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2010 - 13:11

Lääkärin puoleen kannattaa kääntyä, neuvolassa auttavat sinua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2010 - 15:37

Suhteesta kun puuttuu se aito ja oikea tunne, niin en yhtään ihmettele ongelmaasi. Yritä löytää itsellesi vakirakas, niin johan alkaa homma luistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 03:00

Se on minulle ihan tuntematon vaiva,,,en osaa neuvoa...kyllä niitä liukatusvoiteta saa...mutta luule,että on aika epämiellyttäviä käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 03:09

Mä vähän luulen, että sä stressaat asiaa pidemmän päälle ja se on siksi muodostunut ongelmaksi. Vakituisia kumppaneita nyt ei puussa kasva, mutta onhan toi aika turvatonta.
Naisille tulee tietyssä ikävaiheessa kuivuutta, mutta jos sä käyt yökerhoissa, niin et varmaan kuulu vielä siihen ryhmään.
Hormonaalinen ehkäisy vaikuttaa muuten myös limakalvoihin.

Suosittelen käymään gynekologilla ja keskustelemaan asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 07:17

Ei voiteen käyttäminen ole ongelmallista.Mulla on sellainen pieni ravatuupi täysin hajuton.Helppo pitää taskussakin. Tavallista läpinäkyvää rasvaa.Äkkiä joku laittaisi sitä vaikka kasvoihin jos jättäisin pöydälle.Eikä tietäisi mitään.Erittäi miellyttävä käyttöinen.Seksi on luottamuksellista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2010 - 09:34

nähdäkseni tähän on kaksi vaihtoehtoa.
käytä liukuvoidetta - ja voisit varmaan kysyä lääkäriltäsi apua tähän myös.
tai sitten - oletko varmasti kiihottunut? ettet sekoita sitä johonkin muuhun tunteeseen?

ja lopuksi ilmainen neuvo - käytä ehdottomasti mielikuvitustasi. fantasiat on ihana keksintö. paas fantasioiden jotaan mukavaa kun joku plärää looraas - ehkä se siitä.