Onko teillä pitkät jonot silmälääkäriin? Täällä vähän vastaaottopäiviä.Kouvolassa pääsisi nopeammin. Ilmeisesti arvauskeskus on

Ainoa paikka yleislääkärille jonottamaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2010 - 23:53

Tarkoitatko. että menet yleislääkärille silmistäsi, ei voi Timppa olla totta
Joo, ne arvauskeskukset tiedetään, minulla aivoinfarkti ja kotiin, kunnes kolmen
päivän päästä, huomasin, että en näe toiselle puolelle.
Menin HYKS silmäklinikalle, ja he veivät suoraan neurolle, no eihän siinä
ollut mitään tehtävissä, tukos mikä tukos. Elä nyt silmiäsi pidä huolimattomasti.

Lähteet:
oman ajattelun tulos

Kysyjän kommentti

Maanantaiksi sain ajan silmälääkärille monien soittojen jälkeen. On kyllä silti liian pitkä odotus. Siksi olenkin käynyt Kouvolassa Todella arvauskeskuksesta ei apua ole

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.04.2010 - 23:48

En tiedä sanoa, kun ei ole tarvinnut niitä palveluja pitkiin aikoihin. Viimeksi kyllä pääsin pian, kun oli tulppaepäily silmässä joka osoittautuikin sitten oikeaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 00:23

Optikkoliikkeen (Silmäasema) silmätautien erikoislääkärille pääsi alle viikossa.
Hinta n. 100e (90+tsto-kulut).
silmaasema.fi/etusivu/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 01:59

Itse en ole tarvinnut silmälääkäriä, mutta Puten vinkki kannattaa laittaa mielenpäälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 06:42

Kävin maaliskuulla optikolla, (kun 10 vuotta vanhat lasit hämärsi), joka ei luvannut määrätä laseja, kehoitti varaamaan ajan silmälääkärille. Parin viikon jälkeen menin ja lääkäri kysyi "miksi käytätte laseja"?
Ajokortissa on loppukaneetti: "ajettaessa on käytettävä", miten sen polliisisedälle selittää ratsiassa?
Jospa hän kijoittaa paperin, niin nyt on papereita mukanani autossakin, kun en viitsi vielä uusia korttiani, kyllä se sieltä polliiliisilta aikanaan kirje tuloo, mitä pitää tehä.
Maksoi tuon ym summan moinen kotkotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 08:14

Seinäjoella silmälääkäritilanne erittäin hyvä.
Ei tarvitsisi jonottaa,
ja tuostapa tulikin mieleeni, että
kontrollikäynti lähestyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2010 - 09:46

Käytän kyllä laseja, mutta silmälääkäriä en ole tarvinnut pitkään aikaan. Ei tietoa asiasta.