Palle riimitteli, ikilaiska hevonen..

ollessani pojankloppi. mistä runoili?

www.halloffame.fi/hall+of+fa...avolainen/

Avainsanat: telinevoimistelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.04.2010 - 04:14

heikki savolainen kajaanin kaupungin lääkäri,harrasti voimistelua hevosella voitti useita olympia mitalleja..olen ollut potillaana hänellä,

Kysyjän kommentti

sanan muunnos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2010 - 08:55

no hitsi , kun tuo urheilu ei ole minun vahvimpia puoliani , jot siit en kyl paljoa mittää tierä , en kyl nyt tiedä kuka on pallekaan.. mut hevoiset kyllä tunen tai tierän jotenkin.. :)

hips hei .. luinkin tuon täkyn .. juu KULTAA tuli katsoin kyllä ne hypyt ja kuuntelin maammelaulunkin .. nyt ei taaskaan nimi muistu mieleen uskomatonta , mutta totta tuo huono muisti on mulla :(

Lisätty: 28.04.2010 - 09:00

nyt kyl alkaa tuntumaan , et mä puhun kuust ja jumppis maast tai jotain .. en taidakkaan tietää mistään mitään ... sorryy .. nauraa :)) ja on ihan pihalla :(

Lähteet:
aivot ihan tippaleipänä ei yhtään selkeää ajatusta tähänkään kyssäriin.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 09:50

Minä veikkaan, että kyseessä on Eugen Ekman. Kultaa hevosella Roomassa 1960.

www.replot.com/ekmansystems/.../eugen.asp

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Eugen_Ekman

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2010 - 17:30

vai olisikohan vain puoliromanttisesti tehnyt oodin voimistelutelineelle ?