Kevennetään vähän ja utelen onko sinulla kummilapsia ja muistatko heitä joskus vaikka lahjalla?

Kummius on myös vastuuta ja iloa olla läsnä lapsen elämässä hyvänä haltijana.

Avainsanat: kummi lapsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 22:59

viimeksi lahjoitin melkein tuliterän läppärin omista näpeistäni kun tällä kummitustytöllä hajosi oma kesken graduntekoa

(taisi olla vähän kiero lahjoitus koska siitä sain hyvän tekosyyn mennä ostamaan itselleni uuden)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 23:09

Onhan niitä useampia. Ovat jo aikaihmisiä kaikki. Omat perheet jne. Vieläkin silloin tällöin tapaillaan. Niiden lisäksi poika Nicaraguassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 00:02

Aikuisia ovat ja harvoin tapaan. Eipä lahjuksia ole aikoihin jaettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 01:42

On minulla yksi ja erittäin rakas, omien lisäksi. Muistan syntymäpäivät ja joulut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 08:29

Kyllä on, osa asuu ulkomailla. Kun aikuistuvat en heitä lahjo kuin ääritapauksissa eli yo-juhlina, kihlajaislahjat ja häälahjat tietysti ovat itsestäänselvyys.Henkinen läsnäolo on tärkeämpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 09:02

Siskon poika joka hävitti kellon heti kun ostimme sen lahjaksi.Nyt hänellä ikää40.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2010 - 09:55

Minunkin kaksi ovat jo itse vanhempia ja pitävät huolen itsestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 17:18

Kummilapseni ovat jo aikuisia,enkä tiedä heistä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 19:52

Sylikummiksi en ole päässyt, olen tainnut tulla muutaman kummiksi nimettyä.
Viimeisen kummitytön kera kävimme autolomalla Kreikassa kun hän oli 1,5 v.
On kuvia katsellut reissusta kun kotomatkalla Napolissa polliisi kurkkas liikennevaloissa automme, teki ristinmerkin ja hoki Jesus Kristus Santta Maaria?