Ovatko lumien sulamisvedet aiheuttaneet haittaa teillä päin?

Täällä päin ihme kyllä niistä ei ole haittaa ollut. Ilmeisesti lumi ei ollutkaan niin vesipitoista kuin yleensä vai enemmänkin "haihtui" pois.

Avainsanat: lumen sulaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2010 - 21:58

Sulaneet lumet on imeytyneet kaikki maaperään.Ei ole jäänyt maanpintaan.Meillä on tässä sellainen kanjoni ja pieni suolampi.Kaikki on sulaa eikä veden pinta ole noussut.Yllättävän pian sulasi.Mitä yöaikaan jäätyy uudestaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2010 - 21:38

Ei ole, ihme ja kumma. Purotkaan ei ole solisseet samaan tapaan kuin ennen keväisin. Ihmettelen mihin se kaikki sulamisesta syntynyt vesi on mennyt.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2010 - 22:10

Ei ole ollut haitaksi asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 22:23

Eipä ole haitannut, ei ole Vantaanjokikaan kait tulvinut ainakaan vielä, kun ei ole puhuttu.
Muutama vuosi sitten sitä vaellettiin katsomaan Pukinmäen pelloille vai Savelaako se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 22:30

Kyllä tossa uilma-ataita on kun ulkokaivot ei vedä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 22:35

ei ole ja hyvältä näyttää nyt lamessakin , kun alkaa olemaan täynnävettä... jotta sinne ne meitin lumet ovat sulaneet .. ei meillä koskaan ole täällä kallionpäällä ollut ongelmia lumien sulamisesta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 22:49

Kyllä ovat tuonne mereen mahtuneet. On vieläkin korkeuseroa merenpintaan yli 30m vaikka onkin tuossa 100m päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 23:20

hyvin ovat pääkäupunkiseudunkin vedet 'rööreihin' mahtuneet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 23:21

Ei ole haittoja,kun viime kesänä tehtiin salaoitukset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 23:23

Ei vielä ole olleet haitaksi, ja uima-altailta on vältytty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 07:50

Onneksi ei ole haitaksi ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 10:34

Lumet suorastaan haihtuvat pois ,ei mitään uimaaltaita meille syntynyt.