Yllätyskukkia äitienpäiväksi. Onko kelvollinen "vinkki"?

Ostin tuossa siemeniä (persilja, ruohosipuli, rukola, timjami, basilika). Lastenlapsista kaksi tulee viikonlopuksi (8 ja 10 vuotiaat pojat). Sitten yhdessä istutamme kukkapurkkeihin ja kasvatamme ne miniälleni äitienpäivälahjaksi. Ehtivät hyvin vielä ja ovat aivan erilaiset kukkaset tänä vuonna.

Avainsanat: äitienpäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 10:36

Olet sinä kultainen pappa ja appi. Saa miniäsi mukavan kukkakimpun.
Miksei äitienpäiväkukka voisi olla vaikka pussillinen kauniiden kukkien sipuleita maahan laitettavaksi. Iloa pidemmäksikin aikaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 15:12

tosi hyvä vinkki,
siinä lapsetkin saavat hyvän esimerkin siitä miten lahjoihin saa sen oman tekemisen mukaan, eikä aina vaan suoraan kaupan hyllyltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 15:53

Näinpä se pappa toimii lastensa lastensa kanssa, minäkin olen jo usean vuoden nuorimman lapsen lapseni kanssa tyttärelleni puuhannut lahjaa, sillä lapsi ei vielä ymmärrä ja isää ei ole enää
perheessä. Hienoa pappa teosta täysi 10.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 16:25

Hyvä pappa. Näin pitää toimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 16:29

hyvä idea , mut älä siltikään ihmettele , jos ne kaikki ei ole vielä itäneet .. persilliakin kestää itää aika kauan.. mutta mene puutarhaan esim kauppila ja osta taimia , jotka isket kauniiseen purkkiin , niin äipällä on yrttitarha jo heti käytössä .. niitä on oikien sellaisia purkkejakin, joihin voi istuttaa erillaisia yrttitaimia .. mutta laita toki ne siemenet niistä saa ajanoloon vaikka mökillä hyvää maustetta ruokaan , salaattiin tai niines hyvineen syöden... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 17:26

Annat suuren lahjan lastenlapsillesi kun touhuat niiden kanssa Noita pappoja pitäisi olla kaikilla ,myös isiä.Sitä ei sanoin voi lapsi kuvata mitä se niille merkitsee.Mutta muitot kyllä jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 18:44

Tosi fiksu idea. Annettiin just tänään työkaverille kimppu, joka sisälsi tilliä, persiljaa, herneenversoja ja basilikaa. Kaupasta ostettu ja nätisti pakattu. Oli tosi tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 19:36

Tosi hienoa!!! Mukavaa ja makoisaa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 21:58

Kyllä on Pappa4, hyvä pappa! Kiitos vinkistä, oikein hyvä idea. Varmasti on mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2010 - 22:14

Loistava idea. Hyvä pappa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 13:21

Oikein mukava, persoonallinen äitienpäivälahja. Siinä on nähty hieman vaivaakin, se on juuri se pointti.