Seuraatko Eurosportilta pyöräilykilpailuja?

Tour de France on hieno kilpailu. Selostaja Peter Selin on vertaansa vailla. On kuin olisi Ranskan ympärimatkalla mukana. Kauniit maisemat ja selostajan historian ja kulttuurin asiantuntemus on huippuluokkaa. Kolmisen viikkoa sitä kestää (3-25.7.2010) ja matkan pituus on 3596 kilometriä.

Avainsanat: tour de france ranskan ympäriajo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2010 - 20:05

ihan maisemia ihaillakseni aina silloin tällöin katselen,
oliskohan koskaan tullut seurattua koko touria alusta loppuun

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.04.2010 - 19:51

Seurasin silloin kun eurosport oli vielä ilmainen. Maksullisia kanavia en ota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 19:53

Viimeviikolla pimahti digiboxi ja tuossa ilmais boxissa lopuu kanalit 69:siin. (Yöllä näkee rentoa sänkyhommaa vain)
Jaa pappa on jo kaakana tulevaisuudessa. Kylmää viimekesän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 20:04

En ole seurannut. Mutta en sulje telkkua jos on kanava auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 20:53

Varmasti olisi kauniita maisemia mitä voisi seurata samalla..Meillä ei ole maksullisia kanavia...riittää ihan maksuttomat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 21:55

En katsele pyöräkilpailuja ja ei ole yhtään maksullista kanavaa, tekee jo tiukkaa maksaa tv-lupakin
tyhjän panttina nurkassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 22:52

Meilläkään ei näy maksullinen kanava, mutta tässä yhtenä iltana näytettiiin dokumentti suomalaisesta kilpapyöräilijästä Jussi Veikkasesta (jos nyt muistan nimen oikein). Mielenkiintoinen ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 07:28

Ei tullut seuratuksi ,telkkaria on katsottu aika vähän viime aikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2010 - 10:37

Vain ja ainoastaan moottoroituja pyöräkilpailuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 13:56

On niin ryvettynyt laji että ei enää kiinnosta.
Aikoinaan se selostajakin oli kyllä Jukka Pakkanen ja myös hän osasi asiansa.