Martta aiheinen kysymys,mitä tänään ruoaksi?

Minä teen kaalilaatikkoa uudestakaalista,jos sitä vain on meidänkaupassa.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 10:36

Lihamakoronilaatikkoa lastenlapsille kun tulevat käymään. Toivomus pitää toteuttaa.
Pappan laatikko on kuulemma parasta mitä olla voi. Lisukkeet viereen. Myöhemmin lettuja mansikkahillolla.

Kysyjän kommentti

Makaroonilaatikko on lastenmieleen ja vielä papan tekemänä vielä parempaa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 11:33

Pääsiäsiäisestä jäi tuoretta kasleria, ja kun siivotakin pitäis, niin ruokavalinta on sitten hernekeitto. Lihan otin lämpiämään jo ennen kymmentä, kävin kaupassa ja nyt laitoin herneet veteen ja tuollahan hyö ilosesti porisee hellalla (tosin kattila välissä, heh), noin tunnin kuluttua lisään sen lihaköntsän sekaan kypsymään, + muut rekvisiitat, niin johan tuo tuos iltapäivän tienoilla alkaa oleen kystä kyllä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 12:03

Syötiin jo ,possun kyljystä ,uuni lohta, perunaa,salaattia,punajuurta,ruoka kaljaa ja marja kiisseliä,tietysti ruisleipää.Seuraavaksi keitetään kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 12:42

Laitoin juuri kiehumaan Lapin puikuloita. Lisäksi on hirvipaistia tai oikeastaan se on karjalanpaistia missä on siis myös hirveä. Fetasalaattia, keitettyjä porkkanoita ja jälkkäriksi punaherukkakiisseliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 13:32

Lämmitin vain vihannes-sosekeittoa,mitä oli jäljellä...ja mansikoita jälkiruuaksi vaniljakastikkeen kanssa..Pitza on uunissa..niin syämme sitä kahvin kanssa..illansuussa..ja kääretorttua..minkä tein..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 15:40

Lasagne odottaa uunissa valmistumista. Huomenna teen sitten ruokaa oikein rakkaudella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 18:28

Ai jai. Taidankin tulla vieraaksenne, sillä itse syön liha-vihanneskeittoa, 2 pvän vanhaa.
Ja jälkiruokana on vieläkin arvatkaa mitä? No mämmin loppua, siihen vaniljakastike.
Päivän atria on siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 09:47

Eilen käytiin 50-vuotisjuhlissa syömässä, mutta tänään miehen toivomuksesta siskonmakkarakeittoa. Oikeeta sunnuntairuokaa? No jälkkäriksi purkista coktailhedelmäpaloja sokeriliemessä, ettei painonnousu häiriinny.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 09:50

Olin eilen lakossa, en tehnyt ruokaa.