Musiikkisi jota kuuntelet juuri nyt tai mitä haluaisit kuunnella?

www.youtube.com/watch?v=I90H...re=related
Joku täällä koulii taas taimia ja kuuntelee tällaista tällä kertaa...

Avainsanat: inspiroiva musiikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2010 - 19:11

Nightwish Sleeping Sun.
www.youtube.com/watch?v=gmDW...mp;index=4

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Tykkään itsekin mainitsemastasi kappaleesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.04.2010 - 19:09

Cesaria Evoraa kuuntelen. Ostin hänen tripla-cd-paketin ja se on niiiiiin hyvä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 19:53

Tätä minä kuuntelin kun laitoin lohimedaljonkeja ja perunamuusia mammalle, kun hän töistä palasi.
Meni muuten koko Tulkin Jannen CD-levy samaan putkeen.

www.youtube.com/watch?v=h-CFKUyLuVY

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 20:52

Kuuntelin juuri tuota papan laittamaa linkkiä..Janne Tulkkia....oli todella kaunista kuuneltavaa..alkoi ihan sydän sykkimään..että kiitos pappa..ihanasta kipaleesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 21:10

lueskellessa useinkin on tuo mainio Dame Shirley B. mukana niinkuin tänä iltanakin on ollut, parasta aikaa

www.youtube.com/watch#!v=jZy...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 21:39

En kuuntele musiikkia laisinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 23:21

Juha Tapio: Kaksi vanhaa puuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 08:03

Minä olen kaikki ruokainene musiikin suhteen .Jossa hyvät sanat, saa herkistymään ja jalan vippaamaa.Luettelen osan josta pidän ,. Pikku Belinda.Vuoriston Kellot,Anna palaa taas kultasein,
Luota Aleksiin,Äitini Pienoinen,Koskaan Rakkaus kuole ei,Taas yksin jäädä saan.Mua kuule äiti,Pikku Merja.Juupa Juu,Raha se on joka ratkaisee,Siinähän niitä tulikin aika liuta.Harvoi tulee radiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 09:02

Juuri nyt kun aamulla vastaan Sinun kysymykseesi laitoin Arja Roivaksen CD soimaan ja siinä on
laulu Tintti lensi taivaaseen, omistettu 1v,8 kk ikäiselle Tiina-leenalle, joka kotipihallaan hukkui
vesisaaviin. Laulu on omistettu Tintille, mutta se tuo lohtua myös minulle, joka liian varhain
jouduin luovuttamaan rakkaan ihmisen pois.
Juuri aamuisin ja iltaisin kun on yksin ja ajatukset kulkevat menneessä on minun ainakin
hyvä kuunnella lohdullista laulua ja uskoa, että kaikki on hyvin vielä kerran, niinkuin silloin "ennen".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 13:20

Kuuntelen paljon, ja olen kaikkiruokainen musiikin suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 03:33

Patapaiska mies pääsee helpolla kun laittaa suomipopin soimaan ja kuuntelee sen suppean valikoiman monesti illassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2010 - 18:57

Keltaruusu tulee juuri telkkarin eräältä musiikkikanavalta. Joutuisasti käy näihin kyssäreihin näin jälkikäteen vastailu kun hyvä musa soi vieressä.