Kiitokset onnitteluista ! Vinkiksi kerron nettisivun, jonne eksyin lääkäri Antti Heikkilän sivuilta: www.dojolaiset.com. Tuttuko ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 07.04.2010 - 10:28

Linkkisi sanoi minulle lontoon murteella: Oops. Joten katsomatta jäi. Ole hyvä vain onnitteluista, moisen urakan jälkeen olet sen ansainnutkin. Muistatko vielä kilot joita arvailimme sinun pudottaneen? Taisi olla aika iso haitari.

Kysyjän kommentti

Kyllä se linkki on ihan suomea, ainakin minä avasin sellaisen. Jos et muuten saa auki, niin hae haksusanalla Antti Heikkilä, ja sieltä löydät linkin dojolaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2010 - 10:44

Oops! That page doesn’t exist.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 11:22

ei ole tuttu sivu , mut lääkäri on tuolta median pulellta .. ollos kiitoksista hyvä vainen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 21:56

Oli sen verran kiinnostava juttu Hurjatalla, että selvitin tuon verkko-osoitteen, jonne pääsee Antti Heikkilän sivuilta www.anttiheikkila.com ja dojolaiset löydät vasemman puoleiselta palstalta. Mielenkiintoista... kiitos Hurjatta! Antti Heikkilän kirjat eivät ole uusia tuttavuuksia minullekaan, mutta mielenkiinnolla odotan vastausta dojolaisilta, josko pääsis mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 22:55

Kiitos Hurjatta vinkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 14:34

Vihje oli hyvä, kiitos. Löysin yhden mielenkiintoisen kirjan, jonka aion lainata seuraavalla kirjastokävelyllä.