Onko teillä näitä päiviä kun mikään ei onnistu ja kiukku tulee vaan kaikesta ?

Minulla on sellainen päivä, käsistä putoilee tavaroita, en löydä etsimääni ja kaikki kenkuttaa. taisi minulla olla liian raskas pääsiäinen noiden pikkuihmisten kanssa, kiukuttelen samalla lailla kuin hekin, onneksi vaan itseni kanssa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 10:17

Kyllä niitä päiviä on esim tänään,kun pakotukset on sietokyvyn rajoilla.Otin jo roppia ja nyt vähän helpottaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 09:44

en kiukuttele , on oikeastaan hyvä kun muisti on mennyt niin aina herää uuteen hienoon päivään

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2010 - 09:46

Enemmän kuin usein. Kun ei tahdo mikään onnistua tämän sairauden vuoksi, niin silloin ottaa pattiin ja pahasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 09:54

Sattuuhan sitä, mutta onhan siinä hyväkin puoli.
Parempi maassa kuin korkealla puussa.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 10:06

Kyllä tuollaisia päiviä on, aina ei edes tiedä,mistä tuo johtuu. Ylirasittuminen saattaa olla yksi syy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 10:25

Itselläni ei ole tuollaista .Olen aika tyyni sen suhteen.Minulla ei ole sairauksia sen paremmin kuin mitään väsymisiäkään.Tuollainen voi johtua monestakin tekijästä ,itse kannattaa punnita mikä sitä aiheuttaa. Se ei varmastikkaan ole mitään kivaa.Joskus voi minulla olla vähän harmaampi mieliala ,mutta keksin sen huomattuani ,jotain kiinnostavaa tekemistä.Sitten se kaikkoaa.Koitan heti vaan päästä eroon apeistakin päivistä.Siinä mielestäni olen aika hyvin onnistunutkin.Kaikillahan niitä silloin tällöin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 13:39

Kyllä,minulla on tuommoisia päiviä aika useita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:46

Kyllä, huonotkin päivät kuuluvat elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:59

Onhan niitä joskus, onneksi aika harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 15:18

no kyl kyl ja sit tekis mieli potkaista ja kovaa seinään, mut sen olen huomannjut , et kiskoo itensä pois siit olotilasta ja yrittää tehdä jotain josta saa hyvää mieltä ...se voi olla ruoka , shoppailu oli viimex, kun suutuin yhteiskunnalle oikein todenteolla, niin lähdin kaupunkiin ja kiertelin kaartelin kauppoja ym paikkoja ..sit tulin väsyneenä mutta paljon onnellisempana kotiin ...tein valitukset taas vak.lautakuntaan ja taas ollaan pareammalla mielellä ...toki on sit sairaudet joihin ei shoppailutkaan auta, mutta niis ain ajattelen, et nukutaan tai yritetään nukkua yön yli ..jospa huominen ois kuitenkin parempi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2010 - 16:01

Ei noita kovin usein ole. Mutta onnekseni olen välttynyt sairauksilta, ja jos huono päivä tulee, niin ulos ja lenkille. Sillä parannan olotilani hetkessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:16

Kyllä minulla on valitettavasti huonoja päiviä, mutta hyvät osaltaan korvaa ne huonot päivät.
Asun yksin ja kun kiukku päivä tulee, niinvaraudun siihen, että sanon jo kotihiirellenikin, että
ole kiltisti minä olen nyt kiukkuinen. En metelöi,mutta puhun yksikseni ja siinä ei voi kovin suurta
riitaa saada aikaan.Ennne kuin muutin Hesasta tänne ja tyttäreni kanssa tuli josku mojovakin riita, niin
en antanut pahanmieleni laskea riidan ylle, vaan jos mahdollista pyysimme anteeksi.
Riidan saa joskus aikaan aivan naurettavasta asiasta ja kiukku kohoaa lakipisteeseen.
Eiköhän tassutella tasaisella tiellä, vaikka olen sitä mieltä, että napsussakin on hyvä sanoa
oma mielipide, ei käy yksitoikkoiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 18:54

Kun on tällainen päivä niin sanon että kuolleetkin luontokappaleet ovat mua saatika omat lapseni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 14:36

Minua harvemmin kiukuttaa, mutta samalle päivälle saattaa sattua, kuten esim. ensin kolaroin autoni, sitten hajosi tietokone, sitten pesukone ja lopuksi laatat alkoivat irrota seinästä, jota tietenkään ei kukaan eikä mikään korvaa, koska on kysymys rakennusvirheestä ja talo on jo 10 vuotta vanha. Samana yönä lähdin matkalle.