Vanhaherra ihan hämmentyi, arvaatkos miksi? niin ja KIITOS

no siitä kuika kiinnostuneita olitte munistani ja kuinka kauniisti niitä kommentoitte (kun tuo veli vv meni paljastamaan ne kysymyksessään), muutama kommentti vastauksiinne :

-kyllä ne ovat aitoja kananmunia (tyhjät kuoret)
-kyllä ne ovat ihan itseni maalaamia ... muutamia vuosia sitten Minna tarvitsi eskariinsa pääsiääiskoristeteita ja setätähän tekee mitä sedältä pyydetään
- alunperin maalasin kaksi tusinaa, vieläkin kuulemma on ehjänä 18, muistona jossain aarrekammiossa (kuvan sain pari viikkoa sitten)

- juoksuaikani jatkuu enkä kerkiä täällä juurikan napsuttelemaan, hyvää keväänjatkoa teille kaikille

ps. veli vv, seuraavalla kerralla näytä omat munasi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.04.2010 - 21:57

Vau, olet todella taiteellinen. Niin upeasti maalattuja ja värit sopivat toisiinsa erittäin hyvin. Yksi niistä oli ylitse muiden. Ihan minun näköinen muna.
Jatkahan sinä juoksujasi mutta varo munia! Iloista kevättä.
PS. Kannatetaan vv:n näyttövuoroa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2010 - 22:01

Hienosti olit munat maalannut! Taiteellinen vaikutelma ten points!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 22:06

elä suutu, en malttanut olla kertomatta kun mielestäni ne ovat näyttämisen arvoiset

ja siihen haasteeseen vastaisin savolaista kaveriani lainaten : "ei kehtoo vehtoo ku ihmiset kahtoo"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 22:28

älpäs suotta ole pahoillasi .. aivan mahtava taiteilijakin vielä olet ,jot munat olivat katsomisen ja näyttämisen arvoiset , ja nyt teemaankin sopivat :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 23:39

Kauniita olivat munasi.
Hyvinkäällä oli kuulemma aikoinaan yökerhossa näkyvillä aidon mäkikotkan munat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 23:51

Komeasti olit munat maalannut, kyllä noita näyttää kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 08:15

munasi olivat oikein munanmaalaustaidelajin harjoittajan kaunotaidetta!
hyvin ovat munat säilyneet kauniine väreineen ja kuvineen.
hyvää juoksuaikaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 19:28

Älä nyt pidä kovin pitkää juoksuaikaa.. Oli ihan hauska toi munajuttu...oli tosi hienosti maalattu..
Pitäähän välillä olla huumoriakin..niin kaikilla on hauskaa..