hello kaikki!kertokaa mulle hyvä paikka kanarialla missä viihtyis myös 3v lapsi.oisko bahia feliz hyvä??? siel hotelli las pitas?

Avainsanat: bahia feliz

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2010 - 12:28

Puerto de la Cruz:ia suosittelen ehdottomasti, monipuolinen, kiinnostava
- jos vain vielä löytyy matkoja sinne.
Ainoa haitta on ehkä pienen kaupungin vilkas autoliikenne,
- verrattuna tuollaiseen pelkkään tylsään suojaiseen hotellikylään.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...de-la-cruz

Oletko katsellut keskustelua Bahia Feliz:stä muualtakin ?
www.google.fi/search?hl=fi&a...%3Dlang_fi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2010 - 12:13

vaikkapä täällä. löytyy eläntarhaa ja muuta mutta koko saari on laavasaari joten jalkoja polttaa mikäli kävelee avojaloin

puerto de la cruz

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 14:28

Timppa ja Putte_46 kertoivat jo pääosan, mutta voin lisätä kokemuksesta, että 3-vuotias tulee viihtymään Puertode la Cruzissa erinomaisesti.

Loro Parque on ehdoton huippupaikka kaikkine eläimineen, löytyy paikka jossa voi ratsastaa kamelilla, hyviä rantoja (vaikkakin laavahiekkaa), ravintoloita joissa lastenannoksia, Teiden tulivuorelle pääsee joko vuokra-autolla tai TITSAn bussilla. Suosittelen vuodenvaihdetta, niin että loppiaisaatto 5. tammikuuta sisältyy reissuun. Se on lapsille huippuilta, jolloin on itämaan viisaiden kulkue ja mahdottomasti karkkia ilmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 17:58

Olin aikanaan kun lapset oli pieniä, Lantzarotella. Oli mielestänbi silloin rauhallinen kohde, Puerto del Carmen, ja varmaan vieläkin. Suht levollinen meren ramta ja hiekkakakkujen teossa viihdyttiin erittäin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 18:14

Kolmevuotias saattaisi hyvinkin viihtyä Bahia Felizissä, jossa on paljon lapsiperheitä, mutta en kuitenkaan suosittele kohdetta, on ihan älyttömän tuulinen vuodenajasta riippumatta. Tsekkaa viimeisin matkakertomus otsikolla Tres Vidas, all inclusive, on minun kirjoittamani.