Pidätkö päiväkirjaa?

Avainsanat: päiväkirja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 21:34

Lomamatkoilla ja varsinkin jos matkailen yksin, niin silloin tulee lähes poikeuksetta pidettyä. Normaalista arjesta en pidä päiväkirjaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2010 - 15:35

Pidin päiväkirjaa joskus 10-12 -vuotiaana. En enää myöhemissä vaiheissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 15:36

en , paitsi kaikki menot , lekurit ym joihin on kellonaika ne merkkaan allakkaan, no tuolla tupa-autolla liikuessa yritän pitää jonkin moista päiväkirjaa missä ollaan milloinkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 16:37

mennen tullen ja varsinkin reissulla ollessa.
joskus taannoin kun oli vaikea tilanne elämässä, kirjoitin päiväkirjalle kaikki olot,
ja nyt kun olen lukenut vanhoja juttuja, ihmettelen miten yleensä selvisin kriisistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2010 - 18:12

En ole koskaan ollut päiväkirjaihmisiä - en edes lapsuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 18:46

Lapsuudessa pidin..ei ole enään intoa..Paitsi almanakkaan laitan muistiin menoja mitä minulla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 18:51

silloin tällöin, pätkittäin
parituhatta sivua äskettäin skannasin talteen ennenkuin hävitin nipun resuisia vihkosia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 20:39

Pidin teininä päiväkirjaa monet vuodet,nyt on jäänyt kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2010 - 21:14

Pidin päiväkirjaa n.35.v sitten viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2010 - 14:04

En pidä päiväkirjaa. Osaltani se kuului teini-ikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 15:35

Pidin työmaapäiväkirjaa, sillä se on rakennushommissa pakollinen.
Sen jälkeen olen unohtanut moiset kotkotukset, nyt eläkkeellä.