Muniiko teidän perheessä pääsiäiskukko, -kana vai -pupu niitä suklaamunia lapsille pääsiäisaamuna?

Avainsanat: kukko kana vai pupu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2010 - 14:06

Jänis toi ja piilotti pääsiäismunat. Hauskinta taisi lapsille olla munien etsiminen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.04.2010 - 11:35

Korkeintaan Prisman kassa - jos hänkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 11:49

Meillä kana munii nameja pikkuihmisille ja mulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 13:07

Kyllä aikoinaan,kun lapset oli pieniä ..oli kana joka muni hattuun sängynalle....munat ja muut namit.
Nyt tämä kana munii noille lapsukaisille rahkapiirakoita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 13:37

Menen itse kukon luokse ja vien aidon suomalaisen Mignon-munan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:18

Kukko munii ison korillisen munia, ja lauantaiaamuna vasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:21

Ei muni .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 14:55

tässä ruokakunnassa on ehtynyt tuo suklaamunan tarve jo vuosia sitten,
satunnaisia vieraita varten kauppakassiin joku mörkö niitä heittelee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 15:51

Kyllä se meillä on kautta aikojen ollut pääsiäiskukko joka munii, ja nämä munitut jutskat, joille oli tehty pumpulista pesä tipuineen, sitten piilotettu molempina pääsiäisaamuina (ekana aamuna enemmän ja tokana sitten "rippeet", joita mukelot sitten herättyään innolla etsi, enää tietty ei, kun lapsoset maailmalla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:18

Meillä ei ole pikkulapsia ,niin minä ne kaupasta ostin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2010 - 17:45

Eipä ole Ellun kana käynyt niitä pyöräyttämässä. Waltteri kukko potee sikainfulenssan jälkitautia,
joten minun on tänä vuonna ostettava itselleni Lindl`.stä. Tusseja en viitisi niihin tuhlata,katselen
niitä luomutuotteina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 12:57

Ihan tuollaisia maalattavia muovimunia ja tavallisia kananmunia jotka on itse puhallettu tyhjiksi. Tytär ei ole vielä tietoinen suklaapupuista, munista, kukoista jne. ja hyvä niin.
Ei niitä kukaan varsinaisesti muni, itse maalattiin ja tehtiin pari asetelmaa koriin ja ruohon keskelle.